Medewerker Servicedesk 1e lijns

Medewerker Servicedesk 1e lijns

  • Publicatie datum:31 oktober 2018
  • Aantal keer bekeken 399
0 Reacties
  • Start datum 19-11-2018
    Eind datum 31-01-2019
Opdracht omschrijving

Opdrachtomschrijving
Fungeren als eerste aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen.
Registreren van binnenkomende meldingen in de servicemanagement tool TOPdesk Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig Voortgangsbewaking van openstaande meldingen
Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding
Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen

Achtergrond opdracht
Als medewerker binnen het team Servicedesk van de divisie Werkplekomgevingen ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor de dagelijkse ICT dienstverlening voor diverse opdrachtgevers. Op dit moment beslaat de te bedienen gebruikersorganisatie uit ca. 12.000 medewerkers.

Eisen
– MBO-4 niveau afgerond
– Moet op geplande startdatum beschikbaar zijn ivm inwerktraject.

Ervaring
1e lijns gebruikersondersteuning of helpdesk supprt: 1 jaar ervaring

Competenties
Goede beheersing vd Nederlandse taal in woord en geschrift
Flexibel t.a.v. werktijden (tussen 0700 en 1800 uur)

Wensen
– (Bezig met) ITIL foundations V3
– Ervaring met Topdesk
– Kennis van Citrix Receiver
– Indien geen specifieke ICT-opleiding is genoten moet de kandidaat wel
– aantoonbare affiniteit met techniek en/of ICT hebben

Toelichting beschikbaarheid
Je moet op aangegeven startdatum beschikbaar zijn ivm met inwerktraject dat (indien gepland) niet meer verschoven kan worden.
ZZP constructie niet mogelijk. ZZP tarieven worden omgerekend naar salaris.