Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Administratief > Administratief medewerker, Administratief > Callcenter medewerker, Administratief > Overig (Administratief)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Opdracht
Het team Dienstverlening binnen deze gemeente in het midden van het land is op zoek naar een collega voor 32 uur per week, verdeeld over 4 werkdagen, te weten: ma-di-do-vr. Je bent flexibel om -indien nodig- ook te wisselen van werkdag. Het team waarin je komt te werken bestaat uit 28 medewerkers.
Werkzaamheden
- Je zorgt voor de afhandeling van eerstelijns vragen die telefonisch worden gesteld: bijvoorbeeld over rijbewijzen, paspoorten, afvalinzameling of losliggende stoeptegels;
- Je verstrekt telefonisch algemene informatie;
- Je verbindt zo nodig inkomende gesprekken op het hoofdnummer door naar het correcte toestel c.q. de correcte persoon. Je raadpleegt daartoe het gemeentelijk informatiesysteem;
- Je vraagt door zodat op een juiste en snelle wijze kan worden doorverbonden;
- Je verwijst door naar andere (semi)-overheidsinstellingen;
- Je behandelt meldingen in het kader van het meldpunt Openbare Ruimte en start daarvoor de administratieve procedure op (inname melding, intern doorzetten en bewaking van de afhandeling);
- Je maakt afspraken voor het ophalen van grof vuil, snoeiafval en kliko’s;
- Je stelt terugbelnotities op;
- Je beheert de gemeentelijke e-mailbox;
- Je zorgt voor de afhandeling van vragen die via Facebook, Whatsapp en Twitter worden gesteld;
- Je verricht overige werkzaamheden passend binnen de doelstelling van de organisatie, afdeling en/ of cluster;
Je profiel
Voor deze functie zoeken wij een enthousiaste medewerker met een MBO werk- en denkniveau.
– Je beschikt over een goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
– Je hebt een heldere (telefoon-)stem en je bent een teamplayer; je bent flexibel en in staat snel te schakelen (wisselende vragen/wisselende doelgroepen);
– Bij voorkeur heb je ervaring met het werken in een gemeentelijke organisatie; je hebt een proactieve houding; je hebt kennis van MS office (Excel, word, outlook), zaaksysteem en GIS-viewer (pré);
– Je bent niet bang om wat nieuws te proberen; Woonachtig zijn in Houten en/of lokale kennis hebben van de gemeente Houten is een pré.
Competenties
- Nauwkeurig
- Integer
- Stressbestendig
- Communicatief vaardig
- Klantvriendelijk
- Flexibel
- Besluitvaardig
- Kwaliteitsgericht
- Verantwoordelijk
- Inzicht
- Empathisch
- Humor is welkom
Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van klantcontact;
2. Uurtarief maximaal € 40,- exclusief BTW/ inclusief reiskosten woon-werkverkeer .
3. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau.
Gunningscriteria (weging)
4. Aantoonbare werkervaring met de Microsoft applicaties (Outlook, Word/Excel) (25 punten).
5. Aantoonbare werkervaring binnen een gemeentelijke organisatie (benoem dit duidelijk in het cv) (30 punten);
6. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar bij een Klantcontactcentrum bij een gemeente (35 punten);
7. Minimaal 3 jaar werkervaring op een klantcontactcentrum (10 punten).
Geef in het CV duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.