Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
> Overig (Bouw, > techniek & Engineering), Administratief > Administratief medewerker, Administratief > Overig (Administratief)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Teamsamenstelling
Directe teamleden zijn collega’s van contractadministratie. Dit is in de basis een team van 2 personen. Dit teamonderdeel maakt uit van het team Verkoop & Marketing. Verkoop & Marketing is een team van circa 18 personen, waarvan 14 verkoopmanagers. In het dagelijks werk direct contact met de verkoopmanagers die onze nieuwbouwprojecten op de markt brengen.
Projectomschrijving
De contractbeheerder is voor alle nieuwbouwprojecten van AM degene die koopcontracten verwerkt en afhandelt.
Werkzaamheden
– Zorgen voor het invoeren en beheren van onze contracten;
– Afstemmen met interne belanghebbenden: de verkoopmanagers, afdeling facturatie;
– Afstemmen met externe belangen: makelaars, notarissen, garantie instituut.
Selectiecriteria
– Hbo-denkniveau, minimaal een opleiding op mbo-niveau op het gebied van administratie
– Je hebt 3 – 5 jaar ervaring in de relevante functie met functionele werkzaamheden
– Kennis van SAP is een pré
– Je bent zowel cijfermatig als schriftelijk goed onderlegd.
– Je bent woonachtig in de regio van Utrecht
– Goede kennis van de Nederlandse taal
Competenties
– Nauwkeurig
– Communicatief vaardig
– Cijfermatig en administratief sterk onderlegd
– Verantwoordelijkheidsgevoel
– Adaptieve houding ten opzichte van automatiseringsprocessen
– Dienstverlenend
– Klantgericht
Werklocatie: Utrecht, thuiswerken is mogelijk in overleg.
(Tenminste 1,5 dag per week op kantoor werkzaam) in overleg de dagen te bepalen