Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Administratief > Administratief medewerker, Financieel > Financieel medewerker, Administratief > Overig (Administratief), Financieel > Overig (Financieel)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Functie-omschrijving
Voor Rabobank zijn wij op zoek naar een Medior Experts CDD PC .
Vereiste vaardigheden/kwaliteiten :
Om deze opdracht tot een succes te brengen neem je de volgende mee aan ervaring:
– Diepgaande kennis mbt regelgeving tbv WWFT risico’s;
– Minimaal 2 jaar ervaring binnen het FEC domein met naam binnen CDD beheer;
– Minimaal HBO/WO bachelor in een economische/administratieve/juridische richting;
– Riskwise verplicht;- E-learning CDD;
– Kennis van primaire bankprocessen. Goed om te hebben:
– Ervaring met processen, producten en systemen van Rabobank (Siebel, WFM, en Fim)
Doel van de opdracht:
Het uitvoeren van complexe klantonderzoeken zowel voor particuliere klanten als voor zakelijke klanten waarbij sprake is van complexe, meervoudige triggers. Het zijn dossiers die vanuit het waarschijnlijks model label complex mee hebben. Hierbij kan sprake zijn van verschillende risico’s, zoals sector, structuur, transactie en vaak een combinatie van meerdere risico’s.
De opdracht:
– De expert voert zelfstandig onderzoek uit mbt complexe WWFT-risico’s;
– Deze onderzoeken moeten voldoen aan de norm van productiviteits- en kwaliteitseisen;
– Kwaliteit, gemeten in EKG van minimaal 95%;
– Kwantiteit; gemeten in aantal dossiers per week, afhankelijk van mate van waarschijnlijk, minimaal 3 full scope dossiers;
– Kwaliteitswaarborging adhv toetsing aan substantieel beleid en manier van werken;
– Dossiers worden tijdig afgerond binnen 90 dagen;
– Voortgang wordt herhaaldelijk gedeeld met opdrachtgever; beheerder CDD FEC beheer PC;
– Opdracht kan onafhankelijk worden uitgevoerd.
Project heeft een doorlooptijd van maximaal 12 maanden. Het doel is opmerkelijk wanneer alle achterstallige complexe dossiers met voldoende kwaliteit worden afgehandeld.
Aanvullende informatie:
– Er wordt hybride gewerkt;-
-De persoonlijke motivatie en het CV in het Engels in Word formaat;
– Daarnaast is het van belang dat de kandidaat beschikbaar is voor de hele gevraagde periode in de aanvraag;
– Pre-employmentscreening: Als je mag starten bij de klant, dan zal er een pre-employmentscreening aanwezig zijn. Wij sturen u op dat moment de benodigde documenten toe. Dan mag je beginnen met een pre-employmentscreening.
– Je beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), die bij intake én op de startdatum van het contract van de kandidaat geldig is en ter controle kan worden overlegd.