Ervaren medewerker Personeelsadministratie

This job has been Expired

Ervaren medewerker Personeelsadministratie

  • Publicatie datum:7 december 2018
  • Aantal keer bekeken 701
0 Reacties
  • Start datum 01-01-2019
    Eind datum 01-01-2020
Opdracht omschrijving
De vacature voor Medewerker PSA valt onder het team P&O van de afdeling Bedrijfsvoering. Het team P&O bestaat uit 9 personen en is verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitvoering van HRM beleid en adviseert het management hierover, neemt deel aan of is trekker van verandertrajecten binnen de organisatie en voert de personeels- en salarisadministratie uit.
Opdracht
Je beheert en optimaliseert de personeels- en salarisadministratie van de gemeente, samen met je collega-medewerkers PSA. Voor de personeelsadministratie zorg je voor de juiste afhandeling van de afgesproken arbeidsvoorwaarden en stel je de besluiten en brieven voor de medewerkers op. Voor de salarisadministratie muteer en controleer je de besluiten, verzorg je de afdrachten aan ABP, IZA en belastingdienst en informeer je leidinggevenden en medewerkers over salarissen en berekeningen.
Op het resultaat van deze salarisverwerking ben je aanspreekbaar voor management, medewerkers, accountants, belastingdienst, financiële medewerkers en P&O-collega’s. Afhankelijk van de vraag zorg je voor een accurate afhandeling van deze klantcontacten. Door deze contacten beschik je over voldoende overzicht om de kwaliteit van de salarisadministratie te verbeteren. Je bent continu op zoek naar afstemming met je collega’s voor verbetering van de P&O- producten en –diensten. In de samenwerking met de HR-adviseurs draag je bij aan het oplossen van complexe vraagstukken met een salaris-technische component door met hen hierover te sparren en hen te adviseren.
Eisen
1. Een afgeronde financiële MBO opleiding op minimaal niveau 4;
2. Minimaal een praktijkdiploma loonadministratie;
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker PSA binnen een gemeente in de afgelopen 6 jaar;
4. Aantoonbare kennis van en werkervaring met het Centric pakket (PIMs en YOUPP);
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder in de afgelopen 5 jaar.