Ervaren medewerker Personeelsadministratie | KROOTZ Interim & ZZP

Ervaren medewerker Personeelsadministratie #KRTZ

Opdracht informatie

Gepubliceerd op 6 december 2018
Reageren tot 13 november 2800
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Nederland
Start datum 1 januari 2019
Eind datum 1 januari 2020
Verlenging Onbekend

Opdracht omschrijving

De vacature voor Medewerker PSA valt onder het team P&O van de afdeling Bedrijfsvoering. Het team P&O bestaat uit 9 personen en is verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitvoering van HRM beleid en adviseert het management hierover, neemt deel aan of is trekker van verandertrajecten binnen de organisatie en voert de personeels- en salarisadministratie uit.
Opdracht
Je beheert en optimaliseert de personeels- en salarisadministratie van de gemeente, samen met je collega-medewerkers PSA. Voor de personeelsadministratie zorg je voor de juiste afhandeling van de afgesproken arbeidsvoorwaarden en stel je de besluiten en brieven voor de medewerkers op. Voor de salarisadministratie muteer en controleer je de besluiten, verzorg je de afdrachten aan ABP, IZA en belastingdienst en informeer je leidinggevenden en medewerkers over salarissen en berekeningen.
Op het resultaat van deze salarisverwerking ben je aanspreekbaar voor management, medewerkers, accountants, belastingdienst, financiële medewerkers en P&O-collega’s. Afhankelijk van de vraag zorg je voor een accurate afhandeling van deze klantcontacten. Door deze contacten beschik je over voldoende overzicht om de kwaliteit van de salarisadministratie te verbeteren. Je bent continu op zoek naar afstemming met je collega’s voor verbetering van de P&O- producten en –diensten. In de samenwerking met de HR-adviseurs draag je bij aan het oplossen van complexe vraagstukken met een salaris-technische component door met hen hierover te sparren en hen te adviseren.
Eisen
1. Een afgeronde financiële MBO opleiding op minimaal niveau 4;
2. Minimaal een praktijkdiploma loonadministratie;
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker PSA binnen een gemeente in de afgelopen 6 jaar;
4. Aantoonbare kennis van en werkervaring met het Centric pakket (PIMs en YOUPP);
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder in de afgelopen 5 jaar.
Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 23 sep 2021    Expertise: Recruiter
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 23 sep 2021    Expertise: Recruiter
Locatie: Leeuwarden    Uiterste reactiedatum: 22 sep 2021    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Lelystad    Uiterste reactiedatum: 21 sep 2021    Expertise: Secretaresse, Overig (Secretarieel)

Onze partners