Klantenservicemedewerker #8099

This job has been Expired

Klantenservicemedewerker #8099

  • Publicatie datum:
  • Aantal keer bekeken 216
0 Reacties
Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
Opdracht omschrijving

Bedrijf: Overheid

Locatie: regio Noord-Holland
Type: Tijdelijk
Aantal uur per week: 32 – 36
Start datum: 31 oktober 2016
Eind datum: 31 december 2016
Uiterste reactie datum: 31 oktober, om 14:00 uur
Verlenging: Ja

Voor deze openstaande opdracht zijn wij opzoek naar een matchend profiel :

Klantenservicemedewerker

De afdeling ontvangt en verwerkt klantcontacten via alle communicatiekanalen (telefonisch, e-mail, Twitter en Facebook) door het bieden van juiste oplossingen, advies, informatie en antwoord. De kerntaken bestaan uit het verstrekken van informatie, het afhandelen van vragen en klachten, de verwerking en administratie van producten voor de zakelijke- en particuliere markt en het beoordelen en afhandelen van diverse soorten claims / restituties. De afdeling Klantenservice is erop ingesteld om de best mogelijke service, hulp en oplossingen te verlenen aan de klant, zodat deze tevreden is en blijft.
Elk jaar tussen november en maart is er sprake van een piek in het callverkeer en heeft de afdeling Klantenservice extra ondersteuning nodig om alle telefoontjes te kunnen beantwoorden.

Functieomschrijving

Als tijdelijk medewerker Klantenservice ben jij verantwoordelijk voor het beantwoorden van telefonische vragen over de producten van onze zakelijk klanten. Je beoordeelt vragen en verricht zonodig onderzoek in de bijbehorende administratieve systemen en informeert en adviseert de klant over de bevindingen. Als medewerker Klantenservice zorg je ervoor dat alle binnenkomende vragen, klachten en mutaties vast worden gelegd in de daarvoor beschikbare administratieve systemen en bewaak je termijnen en het proces van afdoening en kun je hiervan overzichten genereren vanuit het systeem. Je legt functioneel verantwoording af aan de 1e medewerker Klantenservice en rapporteert hiërarchisch aan de teammanager Klantenservice.

Functie-eisen

Je bent minimaal in het bezit van een relevante afgeronde MBO opleiding (niveau 4) en je hebt ervaring met zakelijk klantcontact met name telefonisch. Ervaring binnen een frontoffice is een must en je hebt affiniteit met de branche. Je bent een enthousiaste, optimistische en energieke persoonlijkheid en dit straal je uit op je omgeving. Kenmerken als klant gedreven, betrouwbaar, dienstverlenend, probleemoplossend vermogen, stressbestendig, kwaliteit gericht en integer, zijn sleutelwoorden. Je kunt makkelijk verbanden leggen, kunt hierop volgend verbetervoorstellen doen t.b.v. verhoging klanttevredenheid en kwaliteit van de dienstverlening.
In de communicatie ben je in staat goed te luisteren, je in te leven in de klant en je zowel mondeling als schriftelijk goed uit te drukken. Ook beheers je de Engelse taal goed. Je kunt goed werken met alle gangbare Windows Office pakketten en heb je kennis en ervaring met klantregistratiesystemen en/of financiële systemen (pre is Trinicom en Amyyon). Als medewerker klantenservice beschik je ook over de volgende competenties:
• Flexibiliteit
• Stressbestendigheid
• Klantgericht
• Oplossingsgericht
• Mondelinge uitdrukkingsvaardigheid
• Samenwerken
• Verantwoordelijk
• Nieuwsgierigheid
• Resultaatgerichtheid

Je herkent jezelf in de kernwaarden: plezier in je werk, betrouwbaar en dienstverlenend.

Voldoet u aan de gevraagde eisen van deze tijdelijke opdracht? Solliciteer direct via de“Solliciteren” button hieronder aan de pagina, inclusief CV en motivatie.