Projectmedewerker Beheer en Onderhoud #2797

This job has been Expired

Projectmedewerker Beheer en Onderhoud #2797

  • Publicatie datum:
  • Aantal keer bekeken 117
0 Reacties
Bergschenhoek, Zuid-Holland, Nederland
Opdracht omschrijving

Standplaats: Bergschenhoek
Startdatum: 4 januari 2016
Einddatum: 31 december 2016, (met optie verlenging)
Uren per week: 30 uur p/w

Opdrachtomschrijving

Wij zijn op zoek naar een projectmedewerker voor de afdeling B&O, team Projecten. Deze persoon zal onder aansturing een projectleider werkzaamheden van het team projecten oppakken. Hij/zij is werkzaam op het kantoor van de gemeente Lansingerland.

Werkzaamheden

De projectmedewerker verricht de volgende werkzaamheden:

  • voorbereiding van regulier- en planmatig onderhoud (dagelijks-, groot onderhoud en reconstructie), zowel cultuur- als civieltechnisch (planning, dusdanig voorbereiden dat alleen toezicht nodig is, financiële administratie, e.d.).
  • opstellen van offerteaanvragen en werkbeschrijvingen, pva’s en voortgangsrapportages
  • beoordelen werkzaamheden van ingenieursbureaus zoals offertes en rapportages
  • toetsen van bestekken en -tekeningen
  • voorbereiden van uit te voeren bodemonderzoek of partijkeuring
  • van locaties bepalen wat de bodemkwaliteit is volgens de bodemkwaliteitskaart van de gemeente
  • van locaties bepalen wat de kadastrale eigendomssituatie is
  • van locaties bepalen welke zakelijke recht(en) is/zijn gevestigd
  • ondersteunen van aanbestedingen, het controleren van de nota van inlichtingen en het aanbestedingsadvies

De projectmedewerker verricht onder andere de volgende werkzaamheden:

  • bereidt vergaderingen en bijeenkomsten voor en ondersteunt deze met communicatie en publicaties
  • opstellen van gunningsbrieven
  • per kwartaal stel je een financieel overzicht op van de budgetten voor de producten waaraan je werkt, als onderdeel van de voortgangsrapportages
  • bewaakt de voortgang en actie- en reactietermijnen en maakt planningen en past deze wanneer nodig aan
  • opstellen en verzending van brieven (bewoners-, opdrachtbrieven, e.d.)
  • notuleert bouw-/interne- en projectvergaderingen
  • opstellen van financiële overzichten
  • verstrekt informatie aan derden
  • verrichten melding grondwateronttrekking
  • aanvraag energie-aansluitingen via www.aansluitingen.nl
  • aanvraag en coördinatie slimme meter wisselingen

Eisen:

  • Aantoonbaar minimaal een afgeronde MBO opleiding civiele techniek of vergelijkbaar
  • Aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 6 jaar, waarbij kandidaat een projectleider binnen projecten op het gebied van Grond-, weg- en waterbouw (GWW) heeft ondersteund
  • Aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 10 jaar, als projectmedewerker binnen onderhoud openbare ruimte bij een gemeente
  • Relevante en aantoonbare werkervaring met het werken binnen een gemeentelijke organisatie
  • aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 10 jaar, als projectmedewerker onderhoud openbare ruimte bij een ingenieursbureau.
  • Goede kennis van en/of ervaring met Excel en MS Project