Projectleider Aanbesteding Maatwerkvoorziening #2473

This job has been Expired

Projectleider Aanbesteding Maatwerkvoorziening #2473

  • Publicatie datum:
  • Aantal keer bekeken 98
0 Reacties
Zwolle, Overijssel, Nederland
Opdracht omschrijving

Standplaats: Zwolle
Startdatum: 16 december 2015
Einddatum: 15 augustus 2016, (met optie verlenging)
Uren per week: 40 uur p/w

Beschrijving van de eenheid en het team:

De te betrekken kandidaat valt binnen de afdeling Ruimte en Bereikbaarheid, team Openbaar Vervoer en wordt aangestuurd door de programmamanager Herijking Ov. In nauwe samenwerking met gemeenten wordt in dit programma gewerkt aan ander mobiliteit in steden en dorpen.

Projectteam:

  • Inkoper Shared Service centrum
  • Adviseur
  • Projectleider gemeente
  • Jurist
  • Twee vertegenwoordigers van de gemeenten

Projectdoel:

De huidige contracten voor het doelgroepenvervoer lopen af per 1 januari 2017. Deze huidige contracten zijn per drie/vier gemeenten aanbesteed.

Zeven gemeenten hebben besloten gezamenlijk een nieuwe aanbesteding te starten voor het maatwerkvervoer vanaf 1 januari 2017 voor de duur van twee jaar.

Dit nieuwe contract moet enkele vernieuwing kennen ten opzichte van de huidige contracten. Meer flexibiliteit in vervoeromvang, inspelen op ontwikkelingen in zorg en vervoer, betere inzet van bestaande vrijwilligerssystemen.

Inhoud van het project:

De projectleiders stuurt samen met de projectleider van de gemeente het project aan. De gevraagde kandidaat is verantwoordelijk voor de inhoudelijke, technische en procedurele kant van de aanbesteding. De gemeentelijk projectleider is verantwoordelijk voor de bestuurlijke afstemming en het goed verlopen van de samenwerking tussen de gemeenten.

Projectfasering:

Start van het project is zsm maar in ieder geval voor 1 januari.

Gevraagde opleidingen:

HBO niveau

Gevraagde kennis:

Kennis van aanbestedingen kleinschalig vervoer

Gevraagde werkervaring:

Projectleiderservaring