PMO medewerker | KROOTZ Interim & ZZP

PMO medewerker #KRTZ

Opdracht informatie

Gepubliceerd op 15 november 2018
Reageren tot 13 november 5600
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Nederland
Start datum 26 november 2018
Eind datum 31 maart 2019
Verlenging Onbekend

Opdracht omschrijving

Doel opdracht
Voor het programma en project bestaat de behoefte aan PMO ondersteuning ten behoeve van operationele werkzaamheden bij de afdeling Business Support, sectie projectmanagement. Meer in detail wordt capaciteit gevraagd voor het uitvoeren van de volgende werkzaamheden:
– Het plannen, voorbereiden en notuleren van interne en externe vergaderingen. Hierbij wordt verwacht dat de PMO-er de vergaderingen organiseert en faciliteert zoals het opstellen van de agenda, afstemmen met de voorzitter van de vergadering, het verzamelen van relevante stukken en valideren van de kwaliteit van de stukken en het vastleggen van hetgeen besproken is tijdens de vergadering.
– Het opvolgen van acties voortvloeiende uit vergaderingen.
– Het monitoren en bijhouden van contactmomenten met de projectmedewerkers en het ondersteunen van de projectmanager in zijn management taken.
– Voorbereiding en voor zover van toepassing uitwerken van projectrapportages ten behoeve van stakeholders en opdrachtgevers.
– Ondersteuning op administratieve processen zoals urenverantwoording van de projectmedewerkers. Het analyseren van afwijkingen en knelpunten. 
– Het organiseren van periodieke quality reviews en risk assessments, met de relevante deelnemers
– Het verzorgen van de verschillende communicatievormen naar de stakeholders, conform een opgestelde communicatiekalender
– Organiseren en vastleggen intern en extern overleg. Administratieve werkzaamheden relevant voor het project. Opstellen adviezen en afstemming met de projectleider.
– Ondersteuning management, communicatie / nieuwsbrief / afdeling gerelateerde activiteiten 

Werkdagen
Werkdagen maandag t/m donderdag

Kennis en opleiding
Opleiding op HBO niveau aangevuld met relevante certificaten en/of opleidingen

Ervaring
• 3 tot 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare PMO functie in de non-profit sector / overheid;
• ervaring in een bestuurlijke omgeving

Competenties
-Communicatief sterk zowel mondeling als schriftelijk
-Analytisch
-Sensitief
-Energiek
-Organisatie en bestuurlijke sensitiviteit
-Resultaatgericht
-Hoofd en bijzaken kunnen onderscheiden

Specifieke kennis
Kennis van MS Project 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 23 sep 2021    Expertise: Recruiter
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 23 sep 2021    Expertise: Recruiter
Locatie: Leeuwarden    Uiterste reactiedatum: 22 sep 2021    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Lelystad    Uiterste reactiedatum: 21 sep 2021    Expertise: Secretaresse, Overig (Secretarieel)

Onze partners