Interim Salarisadministrateur

Interim Salarisadministrateur

  • Publicatie datum:25 september 2018
  • Aantal keer bekeken 377
1 Reacties
  • Opleidingsniveau HBO
    Ervaringsniveau Medior, Senior
    Aantal uur per week 17 tot 24 uur
  • Start datum 01-10-2018
    Eind datum 31-12-2018
    Branche ervaring Industrie, Retail, Bouw | Vastgoed, FMCG
  • Soort contract ZZP, Detachering, Tijdelijk projectcontract (payroll)
    ZZP tarief € 60 - €75
Opdracht omschrijving

Waar ga jij aan de slag?

Ben jij een Salarisadministrateur in hart en nieren? En wil jij werken voor een topwerkgever? Dan zoeken wij jou als Interim Senior Salarisadministrateur bij Grolsch!
Je start zo snel mogelijk in deze opdracht voor 16 tot 24 uur per week voor de duur van ongeveer drie maanden met kans op verlenging.

In deze functie ben jij zelfstandig verantwoordelijk voor de juiste en efficiënte gehele administratieve HR ondersteuning en de daaruit voortvloeiende werkzaamheden.

Dagelijks bijdragen aan de verbetering, vernieuwing en groei van de organisatie en de tevredenheid van klanten. Daar ben je mee bezig als je werkt bij Grolsch!

Wat krijg jij ervoor terug?

  • Een uitdagende interim functie bij een A-merk in bier
  • Je wordt onderdeel van een hecht en gezellig team en komt te werken in een organisatie die voortdurend verder professionaliseert
  • Marktconform uurtarief

Wat ga jij doen?

  • Beheren van HR transacties voor alle bedrijfseenheden
  • Bijdragen aan de coördinatie van personeelsbeloningsschema’s
  • Ondersteunen bij expat en impat berekeningen en de coördinatie van 30% regelingen
  • Aanvragen en opvolgen van subsidieprocedures
  • Ondersteunen bij in- en externe audits
  • Fungeren als backup voor de HR-analist en HR-administratie
  • Toezien op de toepassing van CAO, HR-handboek en wet- en regelgeving voor HR/Payroll
  • Zorgdragen voor hoogwaardige payrolling in Nederland
  • Ontwikkelen en verwerken van informatie en analyses op het gebied van personeel en payroll
  • End-to-end controle van interfaces tussen SAP en verouderde systemen, incl. rapportage en acties bij storingen
  • Zorgdragen voor loongerelateerde belastingrapportages, OTIF, WKR-administratie en budgetmonitoring
  • Controleren van de financiële rapportering van de loonadministratie
  • Coördineren van jaarlijkse loonkosten, personeelsbegroting
  • Monitoren van loonkosten en de business controlling

Wat wordt er van jou gevraagd?

  • Afgeronde HBO opleiding richting Bedrijfseconomie of vergelijkbaar
  • In het bezit van Praktijkdiploma Loonadministratie (PDL) en Vakopleiding Payroll Services (VPS)
  • Minimaal drie jaar interim ervaring binnen payrolladministratie
  • Ervaring binnen een productie of FMCG omgeving is een pré
  • Ervaring met de HR praktijk, HR handboek, overeenkomsten, procedures en regels (sociaal en juridisch)
  • Goede kennis van MS Office, SFU, SAP
  • Ervaring met UNIT 4 is een pré
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Beheersing van de Engelse taal is een sterke pré

Waar ben jij sterk in?

  • Jij bent communicatief sterk op alle niveaus en beschikt over overtuigingskracht
  • Sterke teamplayer en je weet op een effectieve wijze samen te werken
  • Jij bent integer en kunt met vertrouwelijke informatie omgaan
  • Jij bent organisatie sensitief
  • Jij bent gedisciplineerd, gemotiveerd en kunt zelfstandig werken
  • Jij kunt als geen ander plannen en coördineren en ziet hierbij details niet over het hoofd