Inkomensconsulent/Poortmedewerker #KRTZ

Opdracht informatie

Gepubliceerd op 6 april 2018
Reageren tot 13 november 4800
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Nederland
Verlenging Onbekend

Opdracht omschrijving

Opdracht

  • Beheert een klantenbestand
  • Handelt aanvragen levensonderhoud, bijzondere bijstand en minimabeleid af, past (norm)wijzigingen en de kostendelersnorm toe, beëindigd uitkeringen, maakt herberekeningen en vordert deze eventueel terug.
  • Voert gesprekken in het kader van doelmatigheid
  • Houdt voorlichtingsgesprekken met de inwoners
  • Draait telefonisch spreekuur en loketdienst
  • Rapporteert, beschikt en verwerkt de gegevens in Suite4WIZ.
  • Zet de uitkeringscomponent klaar in het financieel dossier in Suite4WIZ
  • Werkt nieuwe medewerkers in
  • Coacht inkomensondersteuners
  • Toetst de kwaliteit van het werk

Eisen
1. 36 uur per week beschikbaar, maandag tot en met vrijdag
2. In de afgelopen 2 jaar minimaal 1 jaar ervaring met Suite4WIZ
3. In de afgelopen 12 maanden gewerkt als inkomensconsulent/poortmedewerker

4. Afgeronde opleiding op minimaal HBO-niveau 
5. Aantoonbare kennis van de wet- en regelgeving en voorliggende voorzieningen 
6. Minimaal 18 maanden ervaring als inkomensconsulent/poortmedewerker

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 25 jan 2021    Expertise: Overig (ICT Software Development)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 20 jan 2021    Expertise: Financieel medewerker
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 20 jan 2021    Expertise: Agile coach
Locatie: Leiden    Uiterste reactiedatum: 20 jan 2021    Expertise: Teamleider, Management (Sociaal Domein), Overig (Management & Consulting)

Onze partners