Opdracht informatie
Opdracht omschrijving
Opdracht
- Beheert een klantenbestand
- Handelt aanvragen levensonderhoud, bijzondere bijstand en minimabeleid af, past (norm)wijzigingen en de kostendelersnorm toe, beëindigd uitkeringen, maakt herberekeningen en vordert deze eventueel terug.
- Voert gesprekken in het kader van doelmatigheid
- Houdt voorlichtingsgesprekken met de inwoners
- Draait telefonisch spreekuur en loketdienst
- Rapporteert, beschikt en verwerkt de gegevens in Suite4WIZ.
- Zet de uitkeringscomponent klaar in het financieel dossier in Suite4WIZ
- Werkt nieuwe medewerkers in
- Coacht inkomensondersteuners
- Toetst de kwaliteit van het werk
Eisen
1. 36 uur per week beschikbaar, maandag tot en met vrijdag
2. In de afgelopen 2 jaar minimaal 1 jaar ervaring met Suite4WIZ
3. In de afgelopen 12 maanden gewerkt als inkomensconsulent/poortmedewerker
4. Afgeronde opleiding op minimaal HBO-niveau
5. Aantoonbare kennis van de wet- en regelgeving en voorliggende voorzieningen
6. Minimaal 18 maanden ervaring als inkomensconsulent/poortmedewerker