Functioneel Beheerder Alfresco

Functioneel Beheerder Alfresco

  • Publicatie datum:9 november 2018
  • Aantal keer bekeken 295
0 Reacties
  • Start datum 26-11-2018
    Eind datum 26-07-2019
Opdracht omschrijving

Functioneel beheerder Alfresco

De afdeling Informatiemanagement is onderdeel van de directie BCO/IIFO. De afdeling bestaat uit de teams Concern Bedrijfsvoering systemen, Concern Informatiemanagement en drie cluster teams, ingedeeld naar de domeinen Fysiek, Sociaal en Dienstverlening/BCO.
De drie clusterteams werken deels gedeconcentreerd op de locaties van de clusters en bestaan uit architecten, informatiemanagers en functioneel beheerders. Nauwe samenwerking is er met andere i-professionals voor o.a. informatiebeheer, informatie gestuurd werken en informatiebeveiliging, dit zijn strategische I-adviseurs, informatiemanagers, projectmanagers, informatiearchitecten en Security officers.
De functioneel beheerder maakt onderdeel uit van het clusterteam BCO/DV.

Vraag en aanbod

Als functioneel beheerder ben je de spin in het web tussen technisch beheer, de leverancier en de gebruikersorganisatie. Je maakt en beheert het beheerplan, kent de koppelingen van het te beheren systeem en draagt zorg voor de incident en probleemafhandeling. Je bent DE schakel tussen de leverancier en de gebruikersorganisatie. Je bewaakt het change proces en voert functionele acceptatietests uit. Daarnaast coördineer je gebruikersacceptatietests. Als vanzelfsprekend heb je al minimaal 2 jaar ervaring met Alfresco. Je bent gespecialiseerd in testmanagement (ISTQB) of requirements engineering (IREB), of je hebt interesse om je hierin te specialiseren.

Eisen

  • HBO werk en denk niveau, met bij voorkeur een informatica en/of bedrijfskundige achtergrond;
  • Ervaring binnen de overheid;
  • Je hebt certificaten van BisL en ITIL foundation; daarnaast heb je bij voorkeur certificaten van ISTQB, IREB en TMAP.
  • Je hebt ervaring met een DMS (Document Management Systeem)
  • Bij voorkeur heb je goed ontwikkelde testskills en ervaring met agile werken;
  • Een service gerichte, samenwerkende instelling met verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Goed ontwikkelde interpersoonlijke en communicatieve vaardigheden (goede invulling t.b.v. ambassadeurschap);
  • Ervaring met het analyseren van problemen, maar vooral ook het doorgronden van de vraag achter de vraag ;
  • Je bent een echte teamplayer en je betrekt je collega’s bij ontwikkelingen en keuze momenten. Samen zorgen jullie voor een integere en zorgvuldige dienstverlening.
  • Je hebt een servicegerichte instelling en fungeert goed in een rol waarin jij de spin in het web bent.
  • Je kunt prioriteiten stellen , weet hoe je verwachtingen moet managen en doorziet de gevolgen van beslissingen.