Administratief Medewerker Inkoop

Administratief Medewerker Inkoop

  • Publicatie datum:22 oktober 2018
  • Aantal keer bekeken 547
0 Reacties
  • Start datum 05-11-2018
    Eind datum 31-12-2018
Opdracht omschrijving

Omschrijving werkzaamheden 
Als administratief medewerker operationele inkoop ben je verantwoordelijk voor het registreren en verwerken van inkooporders (PO’s), het bijhouden van de leveranciersdatabase en het registreren van contracten.

De organisatie is gestart met het centraal vastleggen van verplichtingen voor inkopen op het gebied van Facilities, Marketing & Communicatie, IT, HR en andere ondersteunende diensten. Om hier invulling aan te geven zoeken wij een enthousiaste, zorgvuldige en ondernemende collega die ons helpt met de operationele taken. Behalve de huidige minimale technische oplossing zijn er ook nog veel processen en procedures die geoptimaliseerd kunnen worden. Kortom, in de basis een
administratieve rol, aangevuld met de vrijheid om in samenwerking met de inkoopketen kansen en verbeteringen te initiëren.

Functie eisen
– Minimaal een afgeronde MBO opleiding.
– Mondeling en schriftelijk beheersen van de Nederlandse en Engelse taal is een MUST!
– Vaardig met Microsoft Excel.
– Kennis van inkoopprocessen en administrartieve processen
– Recent werkervaring binnen grote (multi)nationals op administratief / inkoop gebied.

Vaardigheden
– Klantgericht
– Samenwerker
– Communicatief vaardig
– Procesinzicht
– Ondernemend
– Affiniteit met IT systemen