Administratief medewerker DIV #KRTZ

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 30 oktober 2017
Reageren tot 6 november 2017
Bekeken Zichtbaar voor PRO
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Nederland
Start datum 13 oktober 2017
Eind datum 13 mei 2018
Opleidingsniveau MBO
Ervaringsniveau Medior
Branche Gemeente
Verlenging Onbekend

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wie komt ons DIV-team 36 uur per week versterken? 

Voor het team Documentaire Informatievoorziening (DIV) zoeken wij tijdelijk een vakinhoudelijke medewerker voor 36 uur per week. Het gaat om een opdracht voor zes maanden met een optie op verlenging.

 

Domein Informatievoorziening in het kort

Het domein Informatievoorzienig bestaat uit de teams ICT, Gegevensbeheer en DIV. Het team DIV is verantwoordelijk voor de verzorging van de post, het zaakgericht archiveren, de informatievoorziening m.b.t. de voortgang en afhandeling van documenten en het ondersteunen van bestuurlijke vergaderingen.

 

Voldoe jij aan het gemeente profiel?

Inwonergericht: optimale dienstverlening bieden in goede samenwerking met inwoners

Resultaatgericht: zorgen voor daadwerkelijke realisering van beoogde resultaten

Mensgericht: veel aandacht voor medewerkers gericht op persoonlijke ontwikkeling

 

De functie

Je scant en ontsluit documenten

Je vormt en beheert (digitale) dossiers

Je beheert de e-mailboxen van beide gemeenten

Je draagt bij aan scanwerkzaamheden en postafhandeling

Je onderhoudt contact met de functionele teams voor het jou toegewezen archiefonderdeel

Je verstrekt informatie

Je levert een bijdrage aan de overige bij het team voorkomende werkzaamheden

Je verricht de werkzaamheden zowel zelfstandig als in teamverband

 

Eisen

Minimaal een recente afgeronde SOD-opleiding of gelijkwaardig.

Kandidaat beschikt over gemeentelijke ervaring.

Minimaal 3 jaar relevante werkervaring.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Onze partners