Interim Teammanager Inkomen Sociaal Domein #KRTZ0672999

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 28 september 2021
Reageren tot 30 september 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Rijswijk
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 18 april 2022
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau WO
ZZP tarief € 100 per uur
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Als teammanager Inkomen voer je de reguliere PIOFA-taken uit. Daarnaast vragen de volgende thema’s bijzondere aandacht.
– Inburgering: implementeren van de nieuwe wet Inburgering in samenwerking met de teams en Sociaal beleid en Bedrijfsvoering. Dit vraagt de komende maanden intensieve sturing in samenwerking met de daarvoor ingerichte werkgroepen.
– Toeslagenaffaire: monitoren en terugkoppelen aan de verantwoordelijke wethouder.
– Ooievaarspas: uitvoering Publieke Dienstverlening, hier ligt een personeelsvraagstuk.
– Afronden en wanneer nodig upgraden van de Covid-regelingen.

Daarnaast vragen we de kandidaat een (prominente) rol te vervullen in
– Doorontwikkeling van het Sociaal domein (procesverbetering, verbeteren managementinformatie, eenduidige sturing etc.);
– Integrale aanpak uitvoering kadernota’s.

Om een gedragen en duurzaam resultaat te bereiken is het noodzakelijk dat verbeteringen in samenspraak en samenwerking met de teammanagers en medewerkers wordt opgepakt. Zoeken naar oplossingen, ruimte creëren, doorvoeren van verbeteringen en ook de rust bewaren.

Eisen:

1. Een afgeronde wo bachelor opleiding, op het gebied van het Bestuurskunde, Bedrijfskunde of Verandermanagement
2. Uiterlijk beschikbaar per 18 oktober 2021 voor 36 uur per week.
3. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van sociaal domein/inkomen, werk&participatie in de afgelopen 10 jaar.
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als leidinggevende met veranderprocessen in de afgelopen 7 jaar (duidelijk weergegeven in het cv).
5. Aantoonbare werkervaring bij een gemeentelijke organisatie.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Houten    Uiterste reactiedatum: 8 mei 2024    Expertise: Administratief medewerker, Callcenter medewerker, Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 8 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 6 mei 2024    Expertise: Administratief medewerker, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel), Overig (Administratief)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 9 mei 2024    Expertise: Servicedesk medewerker, Overig (ICT Support & Ondersteuning)

Onze partners