Interim Team Assistant Ondersteuning – Arnhem #KRTZ9162601

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 6 mei 2024
Reageren tot 6 mei 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Arnhem
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 november 2024
Aantal uur 36 uur, 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO, HBO
ZZP tarief € 55 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Techniek | Engineering

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Team Assistant Ondersteuning (36 – 40 uur) 

Locatie: Arnhem / thuis 
Startdatum: zsm
Einddatum: 1 november  2024
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 36 – 40 uur
ZZP mogelijk: Ja, maximaal uurtarief €55,- (all-in, excl. BTW)
Projectdetachering mogelijk: Ja, salarisindicatie obv 40 u p/w

Uiterste reactiedatum: 7 mei 2024 om 16:00 uur

Wij zijn op zoek naar een: Team Assistant Ondersteuning. *Wij zijn op zoek naar een kandidaat met ervaring als ondersteuner met infrastructurele, complexe projecten. Gezien de interne ontwikkelingen is de organisatie op zoek naar een ervaren kandidaat, die zelfstandig kan werken in een complexe en dynamische omgeving.* 

Als Team Assistent ondersteun je de Head en Financial Project Director en ondersteun je de betreffende afdeling bij de dagelijkse organisatie. Jij voert pro-actief faciliterende en ondersteunende werkzaamheden uit. Door jouw organisatietalent ben jij eenvoudig in staat om de agenda te beheren, bewaken van tijdschema’s, bepalen van prioriteiten en afstemming met de betrokkenen. Je belangrijkste werkzaamheden onder elkaar:

  • Plannen, organiseren en voorbereiden van interne en externe vergaderingen en (project)team/afdelingsevenementen. Indien gewenst verzorg je verslaglegging en bewaking van voortgang/actiepunten;
  • Agendabeheer; je prioriteert, plant afspraken in en draagt zorg voor een goede balans in de agenda van de Head en/of meerdere Leads;
  • Jij bent verantwoordelijk voor de planning en bewaking van afdeling brede communicatie zoals input voor nieuwsbrieven, beheren communicatiekanalen MSTeams en de pagina en kennissessies;
  • Jij coördineert de tijdige verstrekking van bedrijfsmiddelen aan bestaande en nieuwe medewerkers;
  • Jij bent verantwoordelijk voor de inrichting en het beheer van de afdelings-SharePoint omgeving;
  • Jij verzorgt en verwerkt inkoopaanvragen in SAP;
  • Jij neemt waar bij afwezigheid van collega-team assistent;
  • Jij functioneert als een echte ‘Spin in het web’.

 

FUNCTIE EISEN & – WENSEN:

  • Tarief is all-in maximaal €55,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
  • Je hebt een afgeronde, relevante MBO+/HBO opleiding en hebt minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie;
  • Je bent stressbestendig en vindt het fijn om in een dynamische (projecten)omgeving te werken;
  • Je bent een stevige persoonlijkheid, communicatief sterk en toegankelijk. Bij jou is ‘het glas vooral half-vol’;
  • Je hebt vertrouwen in je eigen kwaliteiten, bent gewend zelfstandig en proactief te functioneren, de zaken juist te beoordelen, mee te denken en zelf te plannen en te organiseren;
  • Je hebt affiniteit met een technische omgeving (en begrippen) en je hebt bij voorkeur ervaring met het werken in (technische) infrastructurele projecten;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk. Een goede beheersing van zowel Nederlands als Engels (schriftelijk) is een vereiste;
  • Je hebt kennis van en ervaring met Microsoft Office en Microsoft Sharepoint en kunt je andere systemen snel eigen maken;
  • Je dient minimaal 36 uur per week beschikbaar te zijn (absolute voorkeur gaat uit naar een kandidaat die fulltime inzetbaar is);
  • Standplaats is Arnhem (vaste dagen zijn dinsdag en donderdag), overige dagen hybride.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie obv 40 uur p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Roermond    Uiterste reactiedatum: 24 mei 2024    Expertise: Overig (Bouw, techniek & Engineering), Projectmanager, Overig (Projectmanagement), Civiel engineer
Locatie: Schiphol    Uiterste reactiedatum: 21 mei 2024    Expertise: Overig (Bouw, techniek & Engineering), Projectmanager, Bouwplantoetser, Overig (Projectmanagement), Werkvoorbereider
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 21 mei 2024    Expertise: Projectmanager, HRM adviseur, Overig (Projectmanagement), HRM business partner, Overig (HRM)
Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 20 mei 2024    Expertise: Data analist, Data architect, Data engineer, Data consultant, Overig (ICT - Data & Analyse)

Onze partners