Servicedeskmedewerker #KRTZ5321127

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 26 augustus 2021
Reageren tot 7 september 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Apeldoorn
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 september 2022
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO-4
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Opdrachtomschrijving:
Als servicedeskmedewerker ondersteun je telefonisch en schriftelijk eindgebruikers op het gebied van ICT-services. Je draagt zorg voor het correct aannemen, zorgvuldig in behandeling nemen en zo snel als mogelijk verhelpen van technische en functionele verstoringen. Daarbij maak je gebruik van diverse applicaties en een known-error-base.

Vanuit een operationele analyse onderken je samenhangende technische- en functionele verstoringen, vragen en verzoeken. Als daar aanleiding toe is zorg je voor het aanpassen van prioriteit en bewaak je de voortgang.

Een van de belangrijkste dingen op de ICT servicedesk is de samenwerking met alle collega’s. Er heerst een goede sfeer bij ons op de afdeling.

De Servicedesk is het portaal van DCS waar eindgebruikers en interne klanten van IV Servicerequests kunnen aanleveren. De Servicedesk is voor de eindgebruikers een Single Point Of Communication bij:

  • Verstoringen of vragen op het gebied van ICT;
  • Klachten en/of complimenten; 
  • Servicerequests zoals bijv. aanvragen van produkten uit de Produkten- en Diensten Catalogus. 
  • De servicedesk is altijd telefonisch bereikbaar.
  • Op werkdagen tussen 7.00 en 20.00 uur wordt gewerkt vanaf een desk op locatie in Apeldoorn. De invulling van de bezetting wordt geregeld via een rooster.
  • Tussen 20.00 en 7.00 de volgende werkdag en in het weekend zijn er consignatiediensten.
  • De servicedesk zet in op bereikbaarheid via meerdere channels (telefoon, e-mail, webcare, ..)
  • De servicedesk verwerkt jaarlijks ongeveer 200.000 telefoon oproepen.

Eisen waaraan je moet voldoen

  • ITIL Foundation (dient binnen 3 maanden te worden behaald)
  • Minimaal 0,5 jaar aantoonbaar ervaring op een 1e lijns servicedesk
  • Minimaal MBO-4 diploma op het gebied van ICT
  • Goede kennis van Windows 7, 8 en 10 systemen (1 jaar)
  • Enkel Nederlandstalige CV’s aanbieden
  • Je moet native Nederlands kunnen spreken. 
  • Voor deze opdracht mogen wij geen ZZP’ers aanbieden. 

 

De klant wilt graag weer een klasje met servicedeskmedewerkers starten op 27 september 2021. Je moet beschikbaar zijn op deze datum.

Gezien de werktijden: let op de afstand woon-werk verkeer (max. zo ong. 1 uur).

 

Heb je ervaring met (een van de) onderstaande? Dat is een mooie pré.

  • Kennis van IBM Notes
  • Kennis van telefonie, zowel vast, mobiel als VoIP
  • Kennis van servicedeskbeheertool van ICD
  • Kennis van Linux
  • Kennis van Microsoft Office (2013);- ITIL Foundation certificaat
  • HBO werk- en denkniveau of diploma bij voorkeur op het gebied van ICT.

 

Initiële contracten zijn 2 maanden. Na wederzijds succes, kan dit langdurig worden verlengd.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 27 apr 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Overig (ICT - Web development)

Onze partners