Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Datum intakegesprekken: 21-01-2020 (13:00 – 15:00)
Opdrachtomschrijving
De afdeling bestaat uit vier clusters, die alle ondersteunende diensten leveren aan de hele organisatie. Het cluster IT-Beheer is één van de vier clusters. Dit cluster is verantwoordelijk voor de ontwikkeling, het beheer en onderhoud van de IT-dienstverlening van de organisatie ter ondersteuning van de organisatie.
Voor het cluster IT Beheer zoeken wij ten behoeve van vervanging voor een zwangerschapsverlof naar een Medewerker Servicedesk.
Omschrijving
Als medewerker ServiceDesk zorg je voor het bereikbaar zijn de van servicedesk en neem je verstoringen, vragen aan. Je bepaalt de prioriteit van de afhandeling van verstoringen, vragen en verwerkt deze of zorgt ervoor dat deze verwerkt worden. Tevens bewaak je dat de afhandeling binnen de afgesproken tijd plaatsvindt en informeer je de medewerkers op regelmatige basis over de voortgang. Je houdt de medewerkers op de hoogte van (te verwachten) afwijkingen van het afgesproken dienstenniveau en je administreert alle gegevens die betrekking hebben op de verstoringen, vragen en bestellingen
De volgende zaken komen hierbij aan bod:
– Microsoft Office Specialist (MOS): 2016 en Office 365;
– Microsoft Certified Technologie Specialist (MCTS): Windows 1O; ITIL V3;
– Servicedesk vaardigheid;
– E-mail communicatie & Professioneel registreren; Werken met Topdesk.
Functie-eisen
– Je bent een leergierig, communicatief sterk persoon en weet van aanpakken. Je bent inzetbaar op MBO+ niveau in het profiel van servicedesk/junior systeembeheerder. Je hebt ruime ervaring als Servicdeskmedewerker. Werkervaring opgedaan binnen grote organisatie, overheid.