Senior Ketenbeheerder #KRTZ255549 | KROOTZ Interim & ZZP

Senior Ketenbeheerder #KRTZ255549

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 27 mei 2021
Reageren tot 30 mei 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO+
Ervaringsniveau Senior
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Als ketenbeheerder heb je een coördinerende rol aangaande de dienstverlening (en haar leveranciers) richting haar afnemers. Je handelt zelfstandig meldingen van de afnemers omtrent de dienstverlening af en communiceert proactief hierover. Cruciaal hierbij is de aansturing van de leveranciers. Je adviseert de product owner omtrent verbetertrajecten en je voert analyse- en implementatietrajecten uit. Je draagt bij aan effectieve gegevensuitwisseling tussen bedrijven en overheden, alsmede het harmoniseren van processen en standaarden.

Je redeneert vanuit een wereld die 24/7 in beweging is. Continuïteit is daarbij het belangrijkste begrip. Het werk binnen onze keten en architectuur is complex. Je komt in aanraking met verschillende systemen, netwerken en partijen.

We verwachten dat je zelfstandig kunt omgaan met diverse belanghebbenden, zoals Product Owners, testers, beheerders, gebruikers en ontwikkelaars. Omgaan met de dynamiek van een veranderend technisch landschap is jou niet vreemd. Voor wat betreft de bestaande dienstverlening richt je je op een zo groot mogelijke bruikbaarheid en beschikbaarheid van de applicaties. In dat kader los je incidenten en problemen op, maar zorg je ook dat zaken vroegtijdig worden gesignaleerd.

 

Eisen waaraan je moet voldoen

  • Uitsluitend Nederlandstalige CV’s indienen met een max van 5 pagina’s.
  • Graag bij de motivatie een toelichting op elke eis en wens waarom je wel/niet voldoet.
  • HBO plus werk- en denkniveau
  • Beheerervaring in een vergelijkbare, complexe ICT-omgeving – 3 jaar
  • Ervaring met processen en beheer van incidenten, meldingen, serviceverzoeken en wijzigingen – 3 jaar
  • Ervaring met de aansturing van (externe) leveranciers – 3 jaar

 

Waar verder de voorkeur naar uitgaat

  • Ervaring met Agile/Scrum en SAFE werkwijze.
  • Je bent in het bezit van functie-gerelateerde (SAFe-Agile) certificeringen of bent bereid deze op korte termijn te behalen

 

Wie jij bent

Resultaatgericht, klantgericht, analystisch.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Alkmaar    Uiterste reactiedatum: 26 jul 2021    Expertise: Projectmanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 14 jun 2021    Expertise: MarCom adviseur, Overig (Communicatie), Overig (Marketing)
Locatie: Roosendaal    Uiterste reactiedatum: 18 jun 2021    Expertise: Medewerker Marketing & Communicatie, Overig (Communicatie)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 15 jun 2021    Expertise: Administratief medewerker, Financieel medewerker, Overig (Sociaal Domein), Overig (Administratief)

Onze partners