Recruiter Inhuur #KRTZ9650368

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 29 september 2021
Reageren tot 30 september 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Bosch
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2021
Aantal uur 40 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Gas | Energie | Water, Techniek | Engineering

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wij zijn op zoek naar een Recruiter Inhuurdesk a.i.

Als Recruiter Inhuurdesk maak je de match tussen onze behoeften aan flexibel personeel en het aanbod in de arbeidsmarkt. Intern ben je adviseur voor inlenende managers. Extern ben je eerste aanspreekpunt voor leveranciers zoals uitzendbureaus, brokers en zelfstandigen. Je hebt overzicht over en grip op de totale inleenpopulatie van de organisatie en stuurt actief mee in de optimalisatie tussen kortlopende en langdurige behoeften aan personeel. Met jouw kennis over veranderende wet- en regelgeving adviseer je het management en pas je processen erop aan. Hiermee ben je de smeerolie in het proces om steeds de benodigde expertise en capaciteit tijdig en tegen verantwoorde kosten aan te trekken. De inzet van flexibel personeel is een strategische keuze van de organisatie die wendbaar, innovatief, lerend, en flexibel is. Er wordt op projectmatige basis expertise ingeleend om vaart te maken in vernieuwingen en er worden processen uitbesteed aan extern personeel om continu in te kunnen spelen op pieken en dalen in onze marktbewerking.

Kortom
Je bent end-to- end verantwoordelijk voor de coördinatie van alles wat er bij komt kijken rondom het inhuurproces van tijdelijk personeel. Voor alle vragen en casussen rondom tijdelijke capaciteit weten de inhurende managers jou te vinden.
Denk hierbij aan de volgende taken:
Je geeft zowel inhurende managers, leveranciers als je collega’s gevraagd en ongevraagd advies over personele inhuur
Je hebt goede communicatieve- en adviesvaardigheden die van pas komen in jouw adviserende rol. Door jouw werkervaring ben je in staat om als een spin in het web tussen verschillende (complexe) stakeholders.
Je stelt vacatureteksten op in overleg met de inhurend manager en distribueert de vacatures naar diverse detacheerders;
Je doet een eerste screening van kandidaten op basis van CV en stelt passende kandidaten voor aan de inhurend manager;
Je zorgt voor een tijdige terugkoppeling en plant gesprekken met de kandidaten in; 
Je doet tariefonderhandelingen;
Je adviseert jouw klant over diverse vraagstukken op het gebied van inhuur;
Je zorgt voor de contractafwikkeling en bijbehorende administratie en gaat altijd nauwkeurig te werk. Je kunt hierbij goed om gaan met vertrouwelijke informatie en persoonsgegevens. 

Eisen waaraan je moet voldoen:

  • Een afgeronde Hbo-opleiding;
  • Minimaal 3 jaar relevante ervaring – als recruiter externe inhuur
  • Ervaring met Workday en (Salesforce)
  • Je hebt ervaring met een Dynamisch aankoopsysteem
  • Je hebt ervaring met- en talent voor commerciële onderhandelingen;
  • Je hebt actuele kennis van wet- & regelgeving rondom flexibele arbeid;
  • Je hebt affiniteit met en kennis van onze doelgroepen op de arbeidsmarkt (uitzendkrachten, specialisten en management).
  • Je bent daadkrachtig, betrokken, flexibel, en een uitgesproken teamspeler maar kan prima zelfstandig werken.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 27 apr 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Overig (ICT - Web development)

Onze partners