Interim Projectmanager ICT Vastgoed-projecten #KRTZ5282503

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 16 maart 2023
Reageren tot 22 maart 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 april 2024
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau WO
ZZP tarief € 75 - € 85 per uur
Salaris €3.500 - 4.000 €5.500 - 6.000 per maand
Branche Overheid, Onderwijs | Educatie

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Je maakt onderdeel uit van een team van professionals in het team projectmanagers van de directie ICT. Daarbij ben je gespecialiseerd in ICT projecten binnen vastgoedprojecten. 

Je werkzaamheden bestrijken telkens een of meer van de volgende aspecten: 

  • Een vraagstuk scherp krijgen, vanaf het eerste idee tot een goedgekeurde projectopdracht met begroting, businesscase en plan van aanpak; 
  • Projectmanagement: begeleiding van projectstart tot en met projectrealisatie; 
  • Nauw contact onderhouden met stakeholders zoals aannemers, architecten, installatiebureaus, ontwerpteams en projectmanagers vastgoed. 

 

FUNCTIEEISEN- / EN WENSEN:

  • Tarief is maximaal €85,- (alles inclusief reiskosten – woon-werkverkeer, werk-werkverkeer, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
  • Je hebt WO werk- en denkniveau; 
  • Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring als projectmanager; 
  • Je hebt Prince 2 certificering; 
  • Je bent in staat de samenhang met andere grote projecten te bewaken; 
  • Je bent een verbinder: je schakelt gemakkelijk tussen ICT en stakeholders; 
  • Je bent in staat meerdere projecten tegelijkertijd te managen; 
  • Je hebt een goed ontwikkeld analytisch vermogen en bent resultaatgericht; 
  • Je bent communicatief vaardig in woord en geschrift in zowel Nederlands als Engels; 
  • Je hebt bij voorkeur ervaring met ICT binnen onderwijs en onderwijsondersteuning; 
  • Je hebt bij voorkeur globale kennis van ICT-netwerkinfrastructuren en –voorzieningen.

NB:

– De opdrachtgever heeft expliciet voor twee referenties gevraagd. Deze moeten we meesturen als we je voorstellen.
– Hybride werken: minimaal 60% op kantoor en 40% online

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 27 apr 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Overig (ICT - Web development)

Onze partners