Programma Management Officer #KRTZ285450

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 17 januari 2023
Reageren tot 23 januari 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Gouda
Start datum 15 februari 2023
Eind datum 15 juni 2023
Aantal uur 36 uur
Soort contract Payroll contract, Detacheringscontract
Opleidingsniveau HBO
Ervaringsniveau Medior, Senior
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Programma Management Officer (PMO)

Standplaats: Gouda
Startdatum inzet: 15-2-2023
Uren per week: 36,00
Projectduur: 4 maanden

Functieomschrijving

Voor de ondersteuning van het Programma EPD vernieuwing zoekt de afdeling Project Management en Implementatie (PMI) een Programma Management Officer (PMO). Hierbij ondersteun je de Programmadirecteur, de Plv. Programmadirecteur en het Programmateam door het uitvoeren van de volgende taken en activiteiten:

  • verslaglegging van overleggen, afspraken en besluiten
  • Plannen van overleggen en afspraken
  • Financiën: Opstellen van financiële rapportages en ondersteunen van het financiële prognose proces en budgetbewaking
  • Planning, afhankelijkheden en risico’s: Opmaken/ bijhouden van de Programmaplanningen en integrale planningen
  • Stakeholdermanagement: Welke teams zijn betrokken in het programma? Welke senior stakeholders zijn betrokken
  • Capaciteitsmanagement: Zijn alle rollen gevuld?
  • Prioriteren van werkzaamheden
  • Rapportages: Het voorbereiden en meelezen van de rapportages en de rapportagetermijnen bewaken
  • Document & quality control

Functie-eisen

  • Je hebt minimaal een afgeronde HBO opleiding.
  • Je hebt kennis van projectmanagement en programmamanagement methoden en kan dit aantonen aan de hand van één van de volgende certificeringen: P3O en/of Prince2 en/of Agile (scrum).
  • Minimaal 2 jaar ervaring als PMO
  • Minimaal 2 jaar ervaring in de Zorginformatisering en Zorgtechnologie
  • Minimaal 1 jaar ervaring met EPD implementaties

Wensen:

  • Werkwervaring binnen de Overheid en in de Zorg
  • Affiniteit met het zorgwerkveld
  • PTB / FCC (gewenst)

Competenties:

  • Uitstekende mondelinge en schriftelijk communicatieve vaardigheden;
  • Kunnen omgaan met werkdruk;
  • Kunnen omgaan met snel veranderende omgeving;
  • Pro-actief
  • Organiseren, structuur aanbrengen
  • Administratief goed onderlegd
  • Nauwkeurig
  • Kritisch
Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 27 apr 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Overig (ICT - Web development)

Onze partners