Interim Transitiemanager #KRTZ7104907

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 17 september 2021
Reageren tot 21 september 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 18 april 2022
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau WO
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor onze opdrachtgever zoeken wij voor het team en de processen een Transitiemanager voor de transitie van de back office, verdere inrichting en implementatie van het digitale platform en de digitalisering van het proces.

De werkzaamheden bestaan uit:
– Het optreden als portefeuillehouder binnen het MT op het gebied van de diverse transitie- en digitaliseringstrajecten van het cluster
– Het monitoren en afstemmen van deze activiteiten met de verantwoordelijke clusterhoofden en MT leden. En buiten de organisatie met interne- en externe ketenpartners. Het organiseren van input aan project digitalisering proces voor wat betreft ontwerp, planning en realisatie van nieuwe digitale functionaliteiten
– Het opleveren van procesbeschrijvingen, opleidingen en werkinstructies voor de operationele toepassing van deze nieuwe functionaliteiten
– Het inrichten van- en uitvoering geven aan de transitietrajecten van International naar nationaal
– De begeleiding en aansturing van de teamleden in hun operationele taken en persoonlijke ontwikkeling

Dankzij jouw inzet verlopen de dagelijkse activiteiten rondom centralisering van de dienstverlening en digitalisering van de doumenten verwerking op een transparante en wendbare wijze. De organisatie is hierdoor in staat vernieuwing door te voeren met focus op een betere klantbediening en een efficiënter verwerkingsproces.

Eisen

– WO/HBO werk- en denkniveau
– Ervaren leidinggevende op operationeel- en IT gebied
– Communicatief vaardig, stemt tijdig af met stakeholders en betrekt hen bij het eindresultaat
– Flexibel en creatief: je durft out-of-the-box te denken en weet van doorpakken
– Aantoonbare ervaring op het gebied het implementeren nieuwe een aangepaste digitale processen op een Lean/Agile wijze
– Aantoonbare ervaring op het gebied van het overhevelen van decentrale uitvoering van taken naar een centrale organisatie
– Aantoonbare ervaring met het implementeren en continu verbeteren van processen
– Beheersing Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
– Kennis van de processen en ervaring in een backoffice omgeving is een pre.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 27 apr 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Overig (ICT - Web development)

Onze partners