Interim Technisch/Functioneel beheer Microsoft365 #KRTZ9645283

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 2 december 2022
Reageren tot 7 december 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 11 juni 2023
Aantal uur 28 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Jij hebt een passie voor IT en bent helemaal thuis in de Office oplossingen van Microsoft365. Als Technisch/Functioneel Beheerder ben jij hét aanspreekpunt voor vragen. Teams? Sharepoint? Outlook? To Do? Planner? Delve? Jij draait er je hand niet voor om en weet hoe je je collega’s het best kan adviseren en ondersteunen. Je vindt het leuk om samen met de collega’s verbeteringen aan te brengen in onze bedrijfsprocessen. En de collega’s te ondersteunen om efficiënter samen te werken vanuit de mogelijkheden van Microsoft 365. Ook hou je je bezig met het inrichten, koppelen en integreren van applicaties in Azure. In 2023 staat de implementatie van een nieuw op Sharepoint gebaseerd social intranet gepland, ook hierin lever je mogelijk je expertise. Je vindt het heerlijk om afwisselend in teamverband en zelfstandig te werken.

De werkzaamheden vinden voor minimaal 3 dagen per week plaats op locatie. 

 

    FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

    • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar in het beheer en ondersteuning van Microsoft 365;
    • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau;
    • Afgeronde Microsoft 365 opleidingen zoals Configuring & Administering Microsoft 365, Managing Microsoft Teams, Azure Active Directory Identity Management;
    • Beschikbaar voor 30-36 uur per week;
    • Aantoonbare werkervaring als Functioneel beheerder Office365, beschrijf dit duidelijk in het cv.;
    • Aantoonbare kennis van en werkervaring met aanpalende ICT componenten (hard en software), beschrijf dit duidelijk in het cv.;
    • Aantoonbare ervaring in het adviseren, ondersteunen en het opstellen van handleidingen, beschrijf dit duidelijk in het cv.

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie..

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
    Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
    Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 27 apr 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)
    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Overig (ICT - Web development)

    Onze partners