Interim Teamleider P&O #KRTZ9150345

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 6 december 2022
Reageren tot 8 december 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Alphen aan den Rijn
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 21 juni 2023
Aantal uur 28 uur, 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

De opdracht bestaat uit twee onderdelen:

  • Aansturing team Advies en Ontwikkeling P&O

Als Teamleider stuur je de medewerkers in je team aan. Je hebt snel inzicht in de werkprocessen en in de verschillende vraagstukken en opgaven binnen het team op het vakgebied P&O. Het Team staat voor een aantal uitdagingen: enerzijds zorgen dat de basis op orde komt en anderzijds zijn er voldoende uitdagingen op een aantal HR thema’s om te zorgen dat de organisatie een excellent werkgever is om voor te werken (arbeidsmarktcommunicatie, het binden boeien en borgen van medewerkers, modern werkgeverschap, leiderschapsontwikkeling etc.)  Je bent een gedreven Teamleider a.i. die samen met de collega’s gaat bouwen aan de verdere professionalisering  van de rol van P&O binnen de organisatie.  Je bent stevig maar ook verbindend en richtinggevend , positief en inspirerend: je hebt een visie op advisering, businesspartnerschap en organisatieontwikkeling. Het is een team met professionals dus je bent gericht op samenwerking en stuurt op hoofdlijnen.  Je maakt snel en makkelijk contact en bent slagvaardig  in het oppakken van een klus als deze en het doorhakken van knopen.  Je neemt de medewerkers mee in de verandering en innovatie. Je coach op wendbaarheid en inzetbaarheid . Je bent in staat om de medewerkers binnen het Team maar ook het Team zelf goed te positioneren en in zijn kracht te zetten. Je hebt lef en bent in  staat om assertief en op een goede manier met de juiste toon feedback te kunnen geven op alle niveaus binnen de organisatie.

  • Extra organisatieopdracht.

Je wordt “trekker” van de deelopdracht om van P&O organisatorische eenheid  te maken. Het gaat dan om de teams Advies en Ontwikkeling P&O en het Team, Bedrijfsvoering en Procesoptimalisatie P&O. Dit zijn twee heel verschillende teams, het ene team is meer gericht op Advies en Ontwikkeling en het andere teams op processen, – uitvoering en administratie. De samenwerking en verbinding binnen de twee teams is een belangrijk thema. Een van de belangrijkste doorontwikkelingen binnen het domein Bedrijfsvoering maar ook binnen P&O is dat er een flinke slag gemaakt moet worden om de basis op orde te brengen.  Daarnaast is het belangrijk om P&O duidelijk en goed  te positioneren binnen de organisatie.  Binnen de verschillende deelopdrachten zijn er ook een aantal gemeenschappelijke “rode draden” zoals sturingsvraagstukken maar ook hoe positioneren wij  de adviesfunctie binnen Bedrijfsvoering in zijn geheel naar de rest van de organisatie. Ook hierin vervul je vanuit jouw expertise  een belangrijke bijdrage. Bij deze organisatieopdracht betrek je de medewerkers van beide teams actief.  De deelopdrachten voor de andere bedrijfsvoeringstaakvelden, I-J-F-C lopen samen op en er wordt dan ook een bijdrage verwacht in breder verband.

 

    FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

    • Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau op het gebied van HRM/P&O;
    • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als leidinggevende binnen het vakgebied P&O;
    • Aantoonbare werkervaring als direct leidinggevende van een team of organisatieonderdeel van tenminste 15-25 personen;
    • Per uiterlijk 2 januari 2023 beschikbaar voor minimaal 28 uur per week waarvan minimaal 3 dagen per week op locatie;
    • Aantoonbare werkervaring op het gebied van P&O bij een (semi) overheidsorganisatie;
    • Aantoonbare werkervaring met organisatieveranderingen op het gebied van P&O (benoem hiervan een of meerdere voorbeelden van in het cv).

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie..

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
    Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
    Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 27 apr 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)
    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Overig (ICT - Web development)

    Onze partners