Interim Sr. Secretaresse #KRTZ4795485 | KROOTZ Interim & ZZP

Interim Sr. Secretaresse #KRTZ4795485

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 8 september 2021
Reageren tot 9 september 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Zeist
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 april 2022
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Bank- | verzekeringswezen
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Note: Niet op alle opdrachten is het gewenst dat ZZP'ers worden voorgesteld, zo ook op deze opdracht. ZZP’ers kunnen wel reageren. ZZP tarieven wordt omgerekend naar payroll contract. Vraag naar de mogelijkheden zie contactpagina voor meer informatie.

 

Je wordt de steun en toeverlaat van de directeur en teammanagers van IT Operations. Je bent voortvarend en doortastend, en verzorgt de drukbezette agenda en handelt zijn email zo zelfstandig mogelijk af. Je organiseert complexe afspraken, bijeenkomsten en vergaderingen. Daarbij bereid je vergaderingen voor, notuleer je en bewaak je actielijsten. Je werkt samen met de collega’s in het Support Office team aan o.a. resourceplanningen, inhuurovereenkomsten en servicelevelrapportages.  Uiteraard ben je zeer bedreven in het werken met Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook).

Je hebt een belangrijke rol in de ondersteuning van de werkzaamheden die IT Operations doet bij de verschillende business units. Dit doe je door het management te ondersteunen in het verkrijgen van inzicht en overzicht bij de trajecten die IT Operations daar uitvoert. Daarnaast heb je een belangrijke rol in het maken van de verschillende rapportages die IT Operations maakt richting de organisatie en ondersteunt bij het kort cyclisch sturen van het programma zelf.

Je krijgt een dynamische functie waarbij je heel snel moet kunnen schakelen tussen diverse werkzaamheden en omstandigheden. Je hebt vaak genoeg aan een half woord en je denkt graag mee.

Je hebt een kritische houding in het werkproces en er wordt van je verwacht dat je feedback geeft en ontvangt.

Eisen waaraan je moet voldoen:

Wij zoeken iemand zich herkent in het volgende:

  • hbo werk-/denkniveau;
  • 3 tot 5 jaar relevante werkervaring;
  • Kandidaat beschikt over een afgeronde opleiding Mangement Assistant;
  • uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden in het Nederlands;
  • accuraat, organisatorisch sterk, flexibel en zelfstandig;
  • stressbestendig, assertief en initiatiefrijk;
  • affiniteit met sharepoint is een pré;
  • De kandidaat is per 01-10 beschikbaar voor 32-36 uur per week.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 23 sep 2021    Expertise: Recruiter
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 23 sep 2021    Expertise: Recruiter
Locatie: Leeuwarden    Uiterste reactiedatum: 22 sep 2021    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Lelystad    Uiterste reactiedatum: 21 sep 2021    Expertise: Secretaresse, Overig (Secretarieel)

Onze partners