Interim Sr. Medewerker Servicedesk IT #KRTZ4319315

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 2 juli 2020
Reageren tot 6 juli 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 40 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Geplande datum Interview
13, 14 en 15 juli 2020

De medewerker service desk heeft zijn/haar werkplek op de service desk in Utrecht.

Functiebenaming en beschrijving werkzaamheden
In deze functie lever je telefonische support aan je collega’s, die verspreid kunnen zitten door heel het land. Jij bent verantwoordelijk voor een correcte afhandeling van allerhande IT-problemen. Je vraagt goed door, om zo tot de kern van het probleem te komen. Samen met collega’s streven jullie ernaar in het eerste klantcontact complexe incidenten, daar waar mogelijk, zelf op te lossen.

Je bent verantwoordelijk voor het doorzetten en bewaken van incidenten en afmelden van incidenten. Je controleert of de bestaande kennis en procedures voldoende zijn om de vraag op te lossen; past waar nodig de inhoud van de kennisbank en/of procedures aan en draagt zorg dat collega’s hierover geïnformeerd worden. Als senior Servicedesk medewerker stel je gebruikersprotocollen en procedures op en zorgt dat deze up-to date blijven en begeleid je (junioren) collega’s bij het inwerken en bij inhoudelijke ontwikkeling.

Daarnaast lever je ondersteuning aan een groot aantal applicaties, devices en systemen, zowel maatwerk als standaard. Het servicevenster van de Servicedesk IT is 7×14,5 uur (van 7.30 t/m 22:00 uur).

Eisen:
– Je bent beschikbaar voor max. 40 uur per week, voorlopig verwachte einddatum, december 2022.
– Je accepteert de flexibele werktijden van 07:30 tot 22:00 uur zoals deze nu worden gehanteerd binnen het servicevenster van de Servicedesk.
– Je hebt een afgeronde MBO 4-opleiding, richting ICT.
– Minimaal 1 jaar werkervaring opgedaan in de ondersteuning van MS Windows en officepakketten in de laatste 5 jaar. 
– Minimaal 1 jaar aantoonbare ervaring met het gebruik van registratiesystemen ter ondersteuning van de ITIL processen. 
– Minimaal 1 jaar werkervaring op een IT Servicedesk binnen de afgelopen 3 jaar. 
– Relevante ervaring heeft met ondersteuning in MS Windows en office pakketten.
– Relevante ervaring heeft met registratiesystemen met het gebruik van de ITIL processen.

In de nabije toekomst bestaat de mogelijkheid dat de bereikbaarheid van het servicevenster van de Servicedesk wordt uitgebreid van 5 naar 7 dgn. in de week.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt. Inclusief een motivatie, waarin je toelicht waarom jij geschikt bent voor deze functie en wat jij voor onze opdrachtgever zou kunnen en willen betekenen. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Salaris.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 27 apr 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Overig (ICT - Web development)

Onze partners