Interim Medewerker Servicedesk ICT #KRTZ0486576

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 24 juni 2020
Reageren tot 27 juni 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Zwolle
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Salaris €2.000 - 2.500 per maand
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Opdrachtbeschrijving
Fungeren als eerste aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen.
Registreren van binnenkomende meldingen in de servicemanagement tool TOPdesk
Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren
Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig
Voortgangsbewaking van openstaande meldingen
Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding
Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen
Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen

Eisen
– MBO-4 richting ICT
– Servicemanagement
– Ervaring op een ICT-servicedesk, mag ook stage-ervaring zijn. (Half jaar is voldoende)
– Itil V3/V4
– Maximale reistijd 1 uur

Competenties
– Flexibel
– Analytisch
– Zorgvuldig
– Zelfstandig
– Klantgericht
– Sociale en communicatieve vaardigheden

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 27 apr 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Overig (ICT - Web development)

Onze partners