Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Administratief > Overig (Administratief)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Als Medewerker Klantcontact Eerstelijns Dienstverlening ben je verantwoordelijk voor het ontvangen, registreren, uitzetten en afhandelen van vragen aan de telefoon. Voor een juiste registratie van het klantcontact en het juist beantwoorden van een vraag bedien je diverse digitale systemen, zoals het telefoonsysteem, het klantbegeleidingssysteem, het klantcontactsysteem, de kennisbank en diverse andere backoffice-applicaties. Van belang is dat je klanten vriendelijk en op een professionele wijze te woord staat en dat je een snelle en duidelijke vraagstelling bevordert. Je bent inhoudelijk goed op de hoogte van datgene wat er binnen de organisatie / een gemeente speelt en kunt onze inwoners ook inhoudelijk een stap verder helpen.
Eisen
1. Minimaal beschikbaar op maandag, dinsdag, donderdag van 08.30-17.00 uur.
2. Zolang de corona-maatregelen van kracht zijn, wordt het werk thuis uitgevoerd. Een rustige werkplek en apparatuur is dan een vereiste.
3. Je hebt minimaal 2Â jaar aantoonbare werkervaring met klantcontact in de afgelopen 4 jaar.
4. Je hebt minimaal 6 maanden aantoonbare werkervaring bij een gemeente in de afgelopen 4 jaar.
5. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4.
6. Je hebt aantoonbare werkervaring met administratieve processen en het werken met een CRM systeem.
Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie waarom je jezelf geschikt acht voor deze functie.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Salaris.