Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Information Management & Services (IMS).
Â
Over IMS:
IMS is verantwoordelijk voor de beleidsvorming, vernieuwing en beheer van de ICT-voorzieningen. Dit omvat het regelen van state of the art infrastructuur en apparatuur, beheren van kernapplicaties en zorgdragen voor vernieuwing van de informatievoorziening door uitvoering van ICT-vernieuwingsprojecten. De dienst IMS bevindt zich in een transitie naar een regie organisatie, waarbij steeds meer applicaties en diensten worden uitbesteed en de focus verschuift naar contract- en leveranciersmanagement en het realiseren van specifieke oplossingen.
Â
Dat doen we door:
• Het bieden van een moderne basis ICT-infrastructuur gericht op innovatie en groei;
• Het leveren van services;
• Standaard waar het kan, maatwerk waar het moet;
• Het inkopen van standaard diensten uit de markt;
• IMS om te vormen tot een hightech kennis hub en innovatieaanjager.
Â
IMS is een partner die proactief meedenkt in oplossingen binnen projecten. De ICT-dienstverlening is klantgericht, snel, stabiel en innovatief waar gewenst. De inrichting van IMS is recent aangepast, waarbij nieuwe rollen en functies zijn ontstaan.
Â
De afdeling IMS/Services maakt deel uit van IMS en is verantwoordelijk voor de eerstelijns ICT ondersteuning van de medewerkers e.a.. IMS/Services bestaat uit 2 centrale servicedesks en 5 decentrale servicepunten, die worden ondersteund door een logistiek team en het team werkplekservices. Het team werplekservices beheert de werkplekken, ondersteunt business communication en is verantwoordelijk voor autorisatiebeheer.
Â
Voor het tijdelijk uitbreiden van het werkplekservices team zoeken we een autorisatie beheerder. Zijn/haar taken zullen bestaan uit:
• Toekennen van autorisaties op diverse systemen (Shares, Active directory, Exchange)
• Afhandeling verzoeken (Topdesk) m.b.t. Autorisatie aanvragen
• Afhandelen tweede lijns vragen met betrekking tot Skype for Business (Business communication)
Â
Eisen:
- CV en motivatie volledig in het NL omschreven;
- Ruime ervaring als ICT servicedeskmedewerker binnen een grote organisatie;
- Ruime ervaring met autorisatiebeheer;
- Ervaring binnen de branche onderwijs/educatie is mooi meegenomen.