Interim ICT Service delivery manager #KRTZ1513788 | KROOTZ Interim & ZZP

Interim ICT Service delivery manager #KRTZ1513788

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 3 september 2021
Reageren tot 9 september 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 20 september 2022
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 70 per uur
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

De komende jaren vinden we onze ICT opnieuw uit, zodat we goed voorbereid voorsorteren op de digitale transformatie. We ontwikkelen ons daarmee de komende jaren naar één open en betrouwbare digitale overheid die, samen met anderen, innovatieve taken en diensten levert in de overheidsketen. Van ‘run’ naar ‘change’, anticiperend op de ontwikkelingen van morgen zonder de betrouwbaarheid van vandaag te verliezen. Jij, als vakbekwaam service portfolio manager, hebt ongetwijfeld ideeën hoe jij kunt én wilt bijdragen aan een moderne informatievoorziening die de organisatie optimaal ondersteunt. We gaan op avontuur en daar hebben we jou bij nodig. Doe je mee?

Als Service Level Manager ben jij op operationeel niveau verantwoordelijk voor het serviceportfolio. Je bent de schakel tussen onze gebruikers- en ICT-organisatie. Met jouw kennis en ervaring bewaak jij de kwaliteit van diensten aan onze gebruikersorganisatie. Dit doe je veelal op basis van de vastgestelde Service Level Argeements (SLA’s).

Je zet de SLA’s om in serviceplannen en stuurt waar nodig bij. Je rapporteert je bevindingen middels een Service Level Report (SLR’s). In projecten en programma’s breng jij je kennis in, je inventariseert de wensen en eisen van (nieuwe) ICT-diensten en producten en draagt bij aan de realisatie hiervan middels SLR’s en SLA’s. Je coördineert de afstemming tussen gebruikers, projecten, ICT-onderdelen en leveranciers.

Samen met je collega’s, uit het werkgebied servicelevel & requirements management, draag je bij aan het leveranciers- en sourcingsbeleid. Je bewaakt zowel de dienstverlening vanuit de klantkant (krijgen zij wat is afgesproken?) en de leverende kant (leveren zij wat is afgesproken?). Voorstellen om de kwaliteit van dienstverlening te verbeteren behoren tot je werkzaamheden. 

Eisen waaraan je moet voldoen:

1. Een afgeronde hbo bachelor in het vakgebied ICT Informatica, bedrijfskundige informatica, business IT & Management.
2. ITIL (v3 en/of 4).
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met Service Level Agreements (SLA) en resultaatsturing in de afgelopen 6 jaar (duidelijk benoemd in het cv).
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met Projectmatig werken middels de Prince2 methodiek in de afgelopen 5 jaar.
5. Aantoonbare werkervaring met ICT-systemen en -architecturen binnen een gemeentelijke organisatie in de afgelopen 4 jaar.
6. Aantoonbare werkervaring met programma TOPdesk.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 23 sep 2021    Expertise: Recruiter
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 23 sep 2021    Expertise: Recruiter
Locatie: Leeuwarden    Uiterste reactiedatum: 22 sep 2021    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Lelystad    Uiterste reactiedatum: 21 sep 2021    Expertise: Secretaresse, Overig (Secretarieel)

Onze partners