Interim Functioneel Applicatiebeheerder #KRTZ2634614

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 24 april 2020
Reageren tot 28 april 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Arnhem
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 55 per uur
Branche Gas | Energie | Water, Techniek | Engineering
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor onze opdrachtgever, zijn wij op zoek naar een: Functioneel Applicatiebeheerder

Functie
In deze rol ben je verantwoordelijk voor het optimaal laten functioneren voor generieke kleine applicaties (client only) die onder jouw verantwoordelijkheid vallen. Tevreden gebruikers hebben voor jou de hoogste prioriteit. Je bent de spin in het web en beweegt je tussen de diverse interne- en externe leveranciers die je nodig hebt om deze IT services goed te laten functioneren. Je bent in staat om te onderhandelen met zowel leveranciers als de business over de kwaliteit van de geleverde services en staat hierbij stevig in je schoenen.

Tot je belangrijkste taken behoren:
– End to end verantwoordelijk voor generieke kleine applicaties (client only) die onder workplace vallen en niet direct een business process ondersteunen (Foto/video tooling, add-ons voor kantoorautomatisering etc.);
– Aansturen van interne en externe leveranciers die betrokken zijn bij het leveren van applicaties;
– Oplossen en of doorzetten van 1e lijns incidenten en afhandelen van service request;
– Verantwoordelijk voor Application Lifecycle management voor deze applicaties;
– In samenwerking met de service manager ontwikkelen en leveren van periodieke service management rapportages over de kwaliteit van de dienstverlening;
РJe initieert en co̦rdineert verbeteringen in de dienstverlening;
– Je bent (deel)verantwoordelijk voor het opstellen van een jaarbudget voor de applicaties onder jou verantwoording en bewaakt dat alles binnen budget wordt gerealiseerd;
– Bewaken van wijzigingen voor deze applicaties zowel qua scope, budget als voortgang en dat deze voldoen aan de gestelde requirements van de belanghebbenden.

Eisen
– Minimaal HBO werk- en denkniveau;
– Minimaal 3 jaar ervaring als Applicatie beheerder;
– Aantoonbare ervaring met bovengenoemde werkzaamheden;
РZelf startend, communicatief, co̦rdinerend als het kan en hands-on als het moet.
– Teamspeler die verantwoordelijkheid uitstraalt en waar maakt.
– Uitstekende beheersing van de Engelse taal;
РITIL foundation V3 2011 is een pr̩
– Je beschikt over kennis en ervaring m.b.t. leveranciersmanagement.
– Je staat open voor feedback en draagt bij aan het team resultaat, ook als dit niet direct in je eigen belang is
– Keten denken
– Regie voeren
– Klantgerichtheid
– Besluitvaardigheid
– Planmatig werken
• Max reisafstand vanaf Arnhem 1 uur
• Je moet Nederlandstalig zijn

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 27 apr 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Overig (ICT - Web development)

Onze partners