Interim DIV Medewerker (postregistratie) #KRTZ2005424

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 22 november 2022
Reageren tot 28 november 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Hilversum
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 juni 2023
Aantal uur 28 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 50 Marktconform per uur
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Je start de ochtend met de binnenkomende digitale en fysieke post en opent, zo nodig scant, sorteert en registreert deze in het zaaksysteem. Enterprise of in het Document Management Systeem Corsa. We zitten in de overgang naar volledig digitaal zaakgericht werken. Je werkt nauw samen met ten minste één collega via een vierogen principe. Kwaliteitscontroles maken hier onderdeel van uit. Je hebt contact met interne klanten over inkomende en uitgaande post, over archiefstukken die ze bij de afdeling kunnen opvragen en organiseert de uitleen daarvan. Je ondersteunt collega's bij zoekvragen, zowel in het fysieke als het digitale archief. Je werkt graag klantgericht en probeert voor lastigere situaties een oplossing te vinden. Je werkt als medewerker informatiebeheer op de postkamer samen met andere collega's en hebt dagelijks contact met collega's uit alle lagen van de gemeente. Meedenken over slimme uitvoering van de postregistratie en een bijdrage leveren aan het opzetten en bijhouden van de werkinstructies behoren ook tot de opdracht.

De werkzaamheden worden voor het volledig aantal uren uitgevoerd op locatie.

 

    FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

    • Tarief is maximaal €50,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW;
    • Een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau 3;
    • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal; begrijpend lezen en foutloze registraties zijn cruciaal voor deze rol;
    • Aantoonbare kennis van en/of werkervaring met systemen RX Enterprise en/of Corsa of een ander soortgelijk systeem;
    • Aantoonbare werkervaring met de standaard Office;
    • Een afgeronde opleiding SOD I of vergelijkbaar (benoem dit duidelijk in het cv);
    • Aantoonbare werkervaring met de overgang naar volledig digitaal zaakgericht werken.

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
    Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
    Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 27 apr 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)
    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Overig (ICT - Web development)

    Onze partners