Interim Coördinator Servicedesk ICT #KRTZ7697296

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 30 juni 2022
Reageren tot 6 juli 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Eindhoven
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2022
Aantal uur 36 uur
Soort contract Deta-vast
Opleidingsniveau HBO
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wij zijn we op zoek naar een Coördinator Servicedesk ICT (meewerkend voorman of vrouw)

Wat kom jij waarmaken?

Binnen de afdeling Diensten van de sector Informatie en Beheer (I&B) werk je samen met ruim 150 collega’s aan het continu verbeteren van de ICT dienstverlening. Je vormt samen met je collega’s van team Servicedesk ICT het visitekaartje van ICT in de organisatie. Als coördinator werk je mee in het Servicedesk team wanneer het nodig is en bent daarnaast ook verantwoordelijk voor de organisatie in het team en voor het continu verbeteren van onze dienstverlening en servicedesk procedures. Je krijgt te maken met een veelheid van uiteenlopende vragen. Daarbij staan klant-, service- en resultaatgerichtheid voorop.
• Je coördineert de werkzaamheden van je team.
• Je bent eerste inhoudelijke aanspreekpunt voor de medewerkers van je team.
• Je bent sparring partner en regisseur bij complexe vragen of casussen.
• Je signaleert aandachts- en knelpunten in de uitvoering en geeft verbetermogelijkheden aan.
• Je coacht en stimuleert de medewerkers om zich continue te verbeteren en te komen tot zelforganisatie. En stemt processen en procedures af en richt deze eventueel in.
• Je vertegenwoordigd het team in team overstijgende overleggen op verzoek van je teamleider.
• Je ondersteunt je teamleider bij het formuleren van resultaatafspraken voor het team en helpt bij het prioriteren en bewaken van de voortgang.
• Je adviseert je teamleider bij specifieke uitvoeringsvraagstukken op het aandachtsgebied.

Als medewerker van het team:
• Je analyseert aan de hand van de melding op zowel applicaties, operating systemen, connectivity en security en voorziet de eindgebruiker van de juiste informatie of oplossing.
• Je probeert zoveel mogelijk van deze meldingen zelfstandig op te lossen.
• Je schakelt met je directe collega’s over meldingen of zet je de melding door naar je collega’s.
• Je denkt mee en neemt initiatief om de kwaliteit en professionaliteit van het team continu te verbeteren. Met wie doe je dat?

Als coördinator van de Servicedesk ICT werk je in een team met 5 collega’s. Je werkt onder leiding van de teamleider Service. In je dagelijkse werkzaamheden werk je nauw samen met onze ITIL service managers en functionele-en technische beheerteams.

Eisen:

  • Je hebt hbo werk- en denkniveau; een afgeronde ICT opleiding op MBO niveau 4 is een must.
  • Je hebt een afgeronde ITIL-foundation opleiding.
  • Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring als coördinator/ meewerkend voorman of vrouw op een ICT service desk.
  • Je hebt kennis en ervaring met Microsoft Windows 10, Office 365, Microsoft Server 2012/2016/2019, Vmware View, Azure, Intune.
  • Je bent klant en servicegericht, je handelt proactief en neemt verantwoordelijkheid om tijdig de passende oplossing te bieden. Zowel voor je team als voor je interne gebruikers.
  • Je hebt kennis van service management tools (op dit moment gebruiken we Topdesk).
  • Je bent in staat om data-analyses uit te voeren en kan hiervoor goed overweg met Excel

* Graag 3 dagen per week op kantoor in Eindhoven werkzaam* (hybride)

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 5 okt 2022    Expertise: Implementatie consultant, Management (ICT Algemeen & Change management), Management (ICT Support), Projectmanager, Programmamanager, Projectmanager ICT, Overig (Projectmanagement), Programmamanager ICT, Implementatiemanager, Overig (ICT - Projectmanagement), Overig (ICT Support & Ondersteuning), Management (ICT - Beheer), Overig (ICT - Algemeen & Changemanagement), Overig (Management & Consulting), Overig (ICT - Beheer)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 10 okt 2022    Expertise: Teamleider, Management (HRM), Overig (HRM)
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 3 okt 2022    Expertise: Werkplekbeheerder, Servicedesk medewerker, Overig (ICT Support & Ondersteuning)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 9 okt 2022    Expertise: Ethical hacker, Cyber security consultant, Security officer, Overig (ICT - Security)

Onze partners