Interim Communicatiemedewerker #KRTZ6472923

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 12 april 2023
Reageren tot 13 april 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Arnhem
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 oktober 2023
Aantal uur 8 uur, 16 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 60 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Communicatiemedewerker (8 – 16 uur) 

Locatie: Arnhem
Startdatum: 1 mei 2023
Einddatum: 1 oktober 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 8 – 16 uur
ZZP mogelijk: Ja

Sluitingsdatum: 14 april 2023 om 16:00 uur

  • Opstellen van de communicatiebehoeften en -doelen van de wijk. Voor het ophalen hiervan maak je gebruik van het bestaande netwerk, actieve bewoners en vrijwilligers.
  • Je ontwikkelt een complete set van relevante communicatiemiddelen en content op basis van kennis. Je weet wat werkt en gaat hierover in gesprek met de betrokkenen. Je houdt de wijkmanager (opdrachtgever) op de hoogte van het proces.
  • Maken van een draaiboek/planning, waar samenwerking en periodieke afstemming een belangrijke rol in speelt.

Ook maak je een redactiestatuut. In het redactiestatuut staan afspraken over het plaatsen van content. Zo is het voor iedereen direct duidelijk welke teksten met/zonder beeld geplaatst kunnen worden, of en welke reclame mogelijk is, wie welke verantwoordelijkheid heeft, etc. Dit draagt bij aan het bewaken van de reputatie en het imago. Aangezien er meerdere partners betrokken zijn, wordt vastgelegd wie hier op toeziet. In de uitingen wordt zorggedragen voor het behoudt van de eigen identiteit van de verschillende (werk)groepen/afzenders.

Gewenste resultaat

De werkzaamheden moeten resulteren in een herkenbare, toegankelijke en aantrekkelijke set communicatiemiddelen van, voor en door de bewoners, waar ook de wijkprofessionals op aan zijn gesloten. Bewoners worden eenvoudig naar de informatie geleid die zij zoeken. Actieve vrijwilligers en professionele partners zijn zelf verantwoordelijk voor aanleveren/beheren content. Het opgeleverde redactiestatuut en draaiboek zorgen voor duidelijke afspraken en heldere verwachtingen onderling.

Door de opnieuw vormgegeven wijkcommunicatie wordt een verbeterslag gemaakt in de vindbaarheid van activiteiten, voorzieningen en ondersteuningsmogelijkheden in de wijk. Er wordt extra aandacht gegeven aan bewonersinitiatieven en mogelijkheden voor het inzetten van bewonersbudget.

Met jouw aanstekelijke energie maak je gemakkelijk de verbinding en weet je actieve bewoners, de wijkvereniging, werkgroepen en professionele partners te enthousiasmeren om input aan te leveren en mee te werken aan het ontwikkelen van passende content.

Door samenwerking te stimuleren, houden – na jouw vertrek – de wijkpartijen zelf de set van communicatiemiddelen actueel en dragen zij gezamenlijk de verantwoordelijkheid.

 

FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

Wij zoeken enthousiaste, leergierige en energieke collega’s voor wie goede communicatie vanzelfsprekend is:

  • Tarief is maximaal €60,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
  • Je hebt een afgeronde communicatieopleiding op minimaal hbo niveau.
  • Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring in (online)communicatieadvisering.
  • Je hebt ruime ervaring het ontwikkelen, publiceren en analyseren van content.
  • Je hebt zelf ervaring in het schrijven van (web)teksten.
  • Je hebt aantoonbare ervaring met het stimuleren van samenwerking tussen verschillende partijen.
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring met het creëren van een eenduidige uitstraling met behoud van verschillende identiteiten.
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring met het creëren en beheren van zowel content als interactie.
  • Je hebt ervaring binnen de overheid (recent, niet ouder dan 3 jaar). 

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie..

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 27 apr 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Overig (ICT - Web development)

Onze partners