Incident Service Manager | Den Haag / thuis #KRTZ590457

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 3 september 2021
Reageren tot 15 september 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Zuid-Holland, Op afstand (remote)
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 32 uur, 36 uur, 38 uur, 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract
Opleidingsniveau WO, HBO
Ervaringsniveau Manager
ZZP tarief € 80 - € 100 per uur
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor onze klant in de omgeving van Den Haag zijn wij op zoek naar een servicegerichte Incident Service Manager die zich inhoudelijke en procesmatige bezig gaat houden met het incident en release proces.

Doordat jij analytisch sterk bent, ben jij goed in staat om digitale hulpvragen snel te identificeren, te doorgronden en te begrijpen. Je begrijpt de taal van techneuten en bent gewend om samen te werken met verschillende partijen en stakeholders. Daarnaast ben je een echte verbinder die snel kan schakelen tussen verschillende onderwerpen.

Het betreft een opdracht van minimaal 3 maanden met optie op verlenging.

Werkzaamheden:

  • Het zorg dragen voor de uitvoering, het besturen en bewaken van het Incident Management proces en bijbehorende KPI’s;
  • Het directe functionele aansturen van de mensen met een uitvoerende rol in het proces;
  • Het procesmatig aanspreekpunt zijn voor de oplosgroepen;
  • Het proactief analyseren van processen en het starten van analyses en Problem Management initiatieven die leiden tot structurele verbeteringen;
  • Het regelmatig overleg plegen met betrokken coördinatoren, het lijnmanagement van de betrokken afdelingen/teams alsmede de mede proceseigenaren;
  • Het nemen van de regie tijdens Major Incidents door het samenstellen en bijeenroepen van escalatieteam, indien nodig schakel je externe leveranciers aan;
  • Het aanleveren van een Major Incident Report (MIR) aan het management bij Major Incidents;
  • Het zorgdragen voor de communicatie bij (dreigende) grote verstoringen;
  • Het verzorgen van maandelijkse rapportages, zowel in- als extern;
  • Kennis opbouwen en borgen.

Wij zoeken iemand met de volgende kennis:

  • Minimaal afgeronde relevante HBO- of WO-opleiding;
  • Minimaal 2-5 jaar ervaring in soortgelijke rollen;
  • Kennis en ervaring op het gebied van agile en/of SCRUM;
  • Kennis en ervaring met zowel applicaties en infrastructuur.

Geïnteresseerd?

Ben je geïnteresseerd? Wij ontvangen graag je CV in Word met hierin jouw motivatie, beschikbaarheid en uurtarief.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 16 mei 2024    Expertise: CDD analist
Locatie: Groningen    Uiterste reactiedatum: 16 mei 2024    Expertise: Management (ICT - Support & Ondersteuning), Overig (ICT - Projectmanagement), Overig (ICT Support & Ondersteuning), Projectmanager ICT
Locatie: Amersfoort    Uiterste reactiedatum: 16 mei 2024    Expertise: Implementatie consultant, Management (ICT Algemeen & Change management), Overig (ICT - Testing), Test specialist
Locatie: Amersfoort    Uiterste reactiedatum: 16 mei 2024    Expertise: Management (ICT Algemeen & Change management), Overig (ICT - Algemeen & Changemanagement), Overig (ICT - Testing), Test specialist

Onze partners