Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Administratief > Administratief medewerker, Administratief > Overig (Administratief)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Voor onze opdrachtgever zijn we op zoek naar een enthousiaste, proactieve servicegerichte Customer Service Medewerker binnen een B2B omgeving.
Doel van de afdeling: Het doel van het Customer team is het begeleiden en adviseren van klant verwachtingen en klanttevredenheid.
Verantwoordelijkheden Customer service medwerker:
• Je draagt zorg voor het continu onderhouden en verbeteren van de door de klant gevraagde dienstverlening
• Je begeleidt klanten in hun behoeften
• Je volgt B2B klantorders op van begin tot einde.
Â
De succesfactoren voor de functie, die een rol spelen in de selectie van een kandidaat:
• Proactief
• Is doelgericht en weet met overtuiging doelstellingen te bereiken.
• Is sensitief in de omgang met zowel interne als externe relaties.
• 2-5 jaar relevante werkervaring als Customer service medewerker.
• Werk- en denkniveau: MBO+ werk- en denkniveau.
• Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels, Duits is een pré.
Â
Het betreft hier een deta-vast opdracht. In eerste instantie zullen we van start gaan met een tijdelijk contract. Na bewezen geschiktheid kan dit na 6 maanden omgezet worden naar een contract rechtstreeks bij de opdrachtgever.Â