Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Marketing > Growth hacker, Marketing > Online marketeer, ICT - Data & Analyse > Overig (ICT - Data & Analyse), Marketing > Overig (Marketing)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Analytics Specialist
Locatie: Hilversum
Duur: 6 mnd
Uren: 18 – 36
Onze opdrachtgever is op zoek naar een Analytics Specialist die voor aankomende 6 maanden ondersteuning gaat bieden voor de migratie van webanalytics. (Van AT Internet naar Piano Analytics)
Dit houdt in dat alle sites en apps deze nieuwe tag moeten implementeren. Deze klus moet worden gecoördineerd, gevalideerd en de tagging en data moeten worden gecertificeerd voor de nieuwe bereiksonderzoeken (NMO) die in 2023 live gaan. Het platform zelf wordt volledig vernieuwd, waaronder ook de videoplayer die ook door alle andere sites en apps wordt gebuikt.
Al met al brengt dit in 2023 veel werkzaamheden met zich mee waar we momenteel snel ondersteuning voor nodig hebben.
Gevraagde skills:
- Technisch inzicht en begrip van de werking van (web) analytics;
- Ervaring met andere pakketten als comScore, Adobe, Google Analytics, etc;
- Iemand die zeer gestructureerd, nauwkeurig werkt en overzicht bewaart;
- Snel de gecompliceerde technische kanten van het digitale domein snapt;
- De gevoeligheid van de data en de relatie met omroepen bewaakt;
- Vooral hands on werk verrichten. Checks uitvoeren, data analyse doen, implementatie, validatie en coördinatie;
- Je gaat in deze rol nauw samenwerken met de analytics specialist die verantwoordelijk is voor het overzicht, de relaties met de omroepen en het beheer van de projecten.
Functie omvat:
- 6 maanden met 1x verlenging van 6 maanden;
- Voorkeur full time, maar minimaal drie dagen(18 tot 36 uur);
- Thuiswerken mogelijk in overleg (maximaal 50% thuis).
Opleidingsniveau en Vakkennis:
- Een afgeronde, relevante opleiding op HBO of academisch niveau, bij voorkeur.
- Je hebt aantoonbare ervaring met webanalytics en met gerelateerde pakketten.