Junior Servicedesk Medewerker ICT #KRTZ7549068

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 12 februari 2020
Reageren tot 17 februari 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Zwolle
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 40 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Salaris €2.000 - 2.500 per maand
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Opdrachtbeschrijving
– Fungeren als eerste aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen
– Registreren van binnenkomende meldingen in de servicemanagement tool TOPdesk
– Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren
– Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig
– Voortgangsbewaking van openstaande meldingen
– Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding
– Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen
– Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen

Eisen
– MBO-4 richting ICT
– Servicemanagement
– Ervaring op een ICT-servicedesk, mag ook stage ervaring zijn. (6 maanden is voldoende) / 1 jaar ervaring 
– Itil V3/V4
– Topdesk 

Competenties
– Flexibel
– Analytisch
– Zorgvuldig
– Zelfstandig
– Klantgericht
– Sociale en communicatieve vaardigheden

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Houten    Uiterste reactiedatum: 8 mei 2024    Expertise: Administratief medewerker, Callcenter medewerker, Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 8 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 9 mei 2024    Expertise: Servicedesk medewerker, Overig (ICT Support & Ondersteuning)
Locatie: Beverwijk    Uiterste reactiedatum: 22 mei 2024    Expertise: Functioneel beheerder

Onze partners