Interim Functioneel beheerder Microsoft 365 #KRTZ3840913

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 21 oktober 2022
Reageren tot 3 november 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Lelystad
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 7 mei 2024
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 70 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Opdracht 

  • Je beheert samen met technisch beheerders het Microsoft 365 platform en hebt een goede kennis van Teams, SharePoint, OneDrive, OneNote, Office, Outlook, etc.;
  • Je doet voorstellen ter uitbreiding van het gebruik van het Microsoft 365 platform daar waar het in de organisatie tot een verbetering van processen leidt;
  • Je zorgt voor de dagelijkse werkzaamheden zoals gebruikers en groepen toevoegen; licenties toewijzen en de meeste gebruikerseigenschappen beheren en Serviceaanvragen maken en beheren;
  • Je vertaalt gebruikerswensen en interne bedrijfsprocessen naar de mogelijkheden van het Microsoft 365 platform;
  • Stelt, samen met technisch beheer, functionele ontwerpen op voor wijzigingsverzoeken. Wijzigingen betreffen het LifeCycle management van de Microsoft Apps. Deze wijzigingen duidelijk communiceren is een deel van de taak;
  • Je implementeert en beheert deze wijzigingen. Draagt zorg voor gedegen testdocumentatie en uitvoering van testen. Hierbij ondersteun je de gebruikers van de applicaties;
  • Je bent in staat grotere projecten te combineren met de dagelijkse operatie in een continu veranderende omgeving met steeds nieuwe uitdagingen;
  • Je bent verantwoordelijk voor incidentbeheer door middel van prioritering op impact en omvang.

 

    FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

    • Maximaal uurtarief €70,- all-in (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW);
    • Werkzaamheden vinden plaats op locatie of thuiswerkplek;
    • Aanwezig op maandag t/m vrijdag;
    • Aantoonbare opleiding op HBO-bachelor niveau;
    • e hebt aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder in grotere omgevingen, bij voorkeur bij een overheidsinstelling (>400 medewerkers) (benoem dit duidelijk in het cv); 
    • Je hebt aantoonbare werkervaring met Microsoft (Office) 365. Kennis van PowerShell en Azure;

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie..

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Houten    Uiterste reactiedatum: 8 mei 2024    Expertise: Administratief medewerker, Callcenter medewerker, Overig (Administratief)
    Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 8 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
    Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 9 mei 2024    Expertise: Servicedesk medewerker, Overig (ICT Support & Ondersteuning)
    Locatie: Beverwijk    Uiterste reactiedatum: 22 mei 2024    Expertise: Functioneel beheerder

    Onze partners