Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Secretarieel > Receptionist, Secretarieel > Overig (Secretarieel), Administratief > Overig (Administratief)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Bij het Klantcontactcentrum (KCC) – onderdeel van de afdeling Dienstverlening – is een tijdelijke vacature voor:
Medewerker Klantcontactcentrum (32 uur per week)
Als medewerker klantcontactcentrum handel je 80% van de vragen voor alle gemeentelijke producten af aan de telefoon. Dit houdt in dat je klanten informeert over producten, regelingen, procedures, criteria etc. Je registreert klantvragen en maakt terugbelverzoeken voor collega’s.
Je verzorgt de administratieve afhandeling van bepaalde producten en voert diverse licht administratieve taken uit binnen het klantcontactcentrum.
Je signaleert mogelijke knelpunten en verbeterpunten aan de hand van de klantvragen die je aan de telefoon krijgt. Je profiel Je hebt een opleiding op MBO niveau of vooropleiding Havo. Je hebt een klantgerichte instelling en kunt goed met hectiek en stress omgaan. Je hebt kennis van en kunt goed werken met diverse ICT systemen en hebt geen moeite met multitasking in je werk.
Eisen waaraan je moet voldoen:
- beschikt over goede communicatieve vaardigheden
- meer dan 5 jaar recente werkervaring in een vergelijkbare functie
- een opleiding op MBO niveau of vooropleiding Havo
Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.
MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.