(tijdelijk) Medewerker Klantcontactcentrum KCC #KRTZ9091871

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 1 september 2021
Reageren tot 9 september 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Rijen
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 november 2021
Aantal uur 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 40 per uur
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Bij het Klantcontactcentrum (KCC) – onderdeel van de afdeling Dienstverlening – is een tijdelijke vacature voor:

                                       Medewerker Klantcontactcentrum (32 uur per week)

Als medewerker klantcontactcentrum handel je 80% van de vragen voor alle gemeentelijke producten af aan de telefoon. Dit houdt in dat je klanten informeert over producten, regelingen, procedures, criteria etc. Je registreert klantvragen en maakt terugbelverzoeken voor collega’s.

Je verzorgt de administratieve afhandeling van bepaalde producten en voert diverse licht administratieve taken uit binnen het klantcontactcentrum.

Je signaleert mogelijke knelpunten en verbeterpunten aan de hand van de klantvragen die je aan de telefoon krijgt. Je profiel  Je hebt een opleiding op MBO niveau of vooropleiding Havo. Je hebt een klantgerichte instelling en kunt goed met hectiek en stress omgaan. Je hebt kennis van en kunt goed werken met diverse ICT systemen en hebt geen moeite met multitasking in je werk.

Eisen waaraan je moet voldoen:

  • beschikt over goede communicatieve vaardigheden
  • meer dan 5 jaar recente werkervaring in een vergelijkbare functie
  • een opleiding op MBO niveau of vooropleiding Havo

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

Onze partners