Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Algemeen & Changemanagement > Management (ICT Algemeen & Change management), ICT - Projectmanagement > Projectmanager ICT, ICT - Projectmanagement > Overig (ICT - Projectmanagement), ICT - Algemeen & Changemanagement > Informatiemanager, ICT - Algemeen & Changemanagement > Overig (ICT - Algemeen & Changemanagement)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Team Informatisering en Automatisering
De manier waarop burgers, bedrijven en overheid met elkaar communiceren en gegevens uitwisselen is sterk in ontwikkeling en ziet er in de toekomst heel anders uit dan we nu kunnen bedenken. Deze Gemeente is een moderne dienstverlener en wil deze snelle ontwikkelingen continu in haar dienstverlening integreren. Om dit in goede banen te leiden is een wendbare, goed geïnformeerde en proactieve ICT-organisatie nodig. Dit doen we vanuit het team Informatisering en Automatisering (I&A), dat innovatie, strategie en verandering vormgeeft in het ICT-domein. Voor specifiek de Change-tak binnen I&A zoeken wij professionals die – samen met de huidige medewerkers – deze organisatie verder gaan opbouwen en invulling geven aan ICT-processen op het gebied van Beleid & Sturing, Dienstverlening & Advies, Project- & Changemanagement en Leveranciers- & Contractmanagement
Werkzaamheden
– Het bewaken van de prestaties zoals vastgelegd in de contracten
– Het aanspreken van leveranciers op te leveren prestaties
– Het bijwerken en bijhouden van een Contractmanagementsysteem
– Overzicht bewaren op de contractportefeuille, signaleren en prioriteiten stellen
– Het (laten) uitvoeren van contractaanpassingen
– Het inzetten, voeren en bewaken van overleggen op strategisch, tactisch en operationeel niveau
– Regelmatig overleg met andere afdelingen zoals Inkoop om een voorspelbare instroom van contracteringen onder de juiste voorwaarden te borgen
Vereisten / knock-outcriteria
1. Een maximaal uurtarief van €100,– excl BTW en inclusief reiskosten woon- werkverkeer;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met inkoop- en contractmanagement op het gebied van ICT;
3. Aantoonbare werkervaring met contractbeheer/ contractmanagement (CATS CM methodiek) en werkervaring met juridische vraagstukken;
4. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau en een aanvullende NEVI opleiding;
5. Beschikbaar per mei 2024 voor 32 tot 36 uur voor de gehele duur van de opdracht;
Gunningscriteria (weging)
6. Minimaal 8 jaar aantoonbare werkervaring als Contractmanager en senior Inkoper op ICT gebied (25 punten);
7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met contractmanagement volgens de CATS CM methodiek (35 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met complexe ICT (inkoop)projecten, noem hiervan een voorbeeld in het cv (20 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met contractmanagement informatiesystemen en het compliant maken daarvan (20 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
– Je kan goed samenwerken/ teamwork, communicatief vaardig;
– Je neemt verantwoordelijkheid en bent assertief;
– Goed schriftelijke communicatievaardigheden;
– Je hebt het vermogen om problemen vanuit verschillende invalshoeken te bekijken en houdt daarbij het algemeen belang voor ogen;
– Je kunt putten uit een breed palet van communicatiestijlen, je bent organisatiesensitief en ook stressbestendig;
– Je bent een (waar nodig geduldig) adviseur met een brede interesse voor alles wat zich binnen de Gemeente afspeelt.
Overige informatie
- De gemeente zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.
- De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 16 en/ of vrijdag 17 mei 2024.