Secretaresse (tijdelijk) – regio Breda #KRTZ1078854

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 22 januari 2024
Reageren tot 26 januari 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Breda
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 juli 2024
Aantal uur 32 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Secretaresse (32 uur) 

Locatie: omgeving Breda
Startdatum: 1 februari 2024
Einddatum: 31 juli 2024
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 uur
ZZP mogelijk: Nee (payroll contract)
Projectdetachering: Ja, salarisindicatie obv 36 u p/w

Uiterste reactiedatum: 27 januari 2024 om 16:00 uur

Medewerker(s) secretariaat

32 uur per week (tijdelijk voor een half jaar)

“Een zeer ervaren taakvolwassen medewerker secretariaat met het vermogen om op het juiste moment (on)zichtbaar te zijn!”

Jouw nieuwe baan
Als medewerker secretariaat ligt je focus op het ondersteunen bij de wekelijkse portefeuillehoudersoverleggen van bestuurders. Tijdens dit overleg bespreekt de bestuurder onderwerpen uit zijn portefeuille met de betrokken vak-ambtenaren. Jij ondersteunt bij het opstellen van de agenda en de voorbereiding van dit overleg. Tijdens het overleg zelf maak jij de notulen. Tot slot bewaak je de afspraken die in het overleg zijn gemaakt. Ook ondersteun je de directieleden door het agendabeheer voor je rekening te nemen.

Jouw kracht
Je bent een zeer ervaren taakvolwassen secretaresse. Klant- en servicegericht werken is je tweede natuur. Daarbij wacht je niet af totdat de vraag gesteld wordt, maar ben je de vraag vaak al voor. Ook al ken je de inhoud niet altijd, je doorziet processen en procedures supersnel. Je werkt zeer nauwkeurig in het vastleggen van gegevens. Je werkt graag samen met anderen en anderen werken graag samen met jou. Je bent flexibel en bereid om collega’s te vervangen wanneer dit nodig is. Jou maken ze niet gek, want je bent een kei in het stellen van prioriteiten en het plannen van je werk. Problemen zie je als een uitdaging en je houdt ervan om deze op te lossen. Het digitale werken kent voor jou weinig geheimen, want je kunt met verschillende systemen en officeprogramma’s probleemloos uit de voeten. Je hebt een echte hands-on mentaliteit. Communicatief ben je sterk, notuleren vind je leuk en anderen zeggen dat je er goed in bent. Je bent in staat om integer met vertrouwelijke informatie om te gaan. 
 

FUNCTIE EISEN-/ WENSEN:

  • Je beschikt over minimaal een MBO diploma, bijv. secretarieel
  • Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring als secretaresse
  • Werkervaring binnen een gemeentelijke, publieke of overheidsorganisatie (in een politiek-georiënteerde organisatie)
  • Kennis van en is vertrouwd met de gebruikelijke kantoorapplicaties waaronder Office 365
  • Beschikt over een goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse taal

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of eventuele belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie obv 36 u p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

Onze partners