Secretaresse (tijdelijk) – regio Breda #KRTZ1990070

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 19 februari 2024
Reageren tot 22 februari 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Breda
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 10 augustus 2024
Aantal uur 24 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 42 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Secretaresse (24 uur) 

Locatie: omgeving Breda
Startdatum: 10 februari 2024
Einddatum: 10 augustus 2024
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 24 uur
ZZP mogelijk: Ja, maximaal uurtarief €42,- (all-in, excl. BTW)
Projectdetachering: Ja, salarisindicatie obv 36 u p/w

Uiterste reactiedatum: 23 februari 2024 om 16:00 uur

Wij zoeken namelijk een medewerker bestuurs- en managementondersteuning!
Als Bestuursondersteuner ben je verantwoordelijk voor het administratief en secretarieel ondersteunen van het College van B&W en de Gemeentesecretaris. De functie is ontstaan om een slag te maken in het verbeteren van de kwaliteit van de raad- en collegevoorstellen.

Eigenlijk fungeer jij dus als ogen en oren. Analytisch, organisatiesensitief en het signaleren en anticiperen op ontwikkelingen is voor jou geen probleem! Je bent als het ware de essentiële schakel tussen de organisatie, het College en de Gemeentesecretaris.

Om deze reden zet jij je in om de snelheid te optimaliseren en zorgvuldig te zijn in het bijhouden en naleven van de bestuurlijke kalender. Ook het nakomen van actiepunten, toezeggingen en het beantwoorden van raadsvragen zijn hierbij van belang.

Je bereidt B&W vergaderingen voor en zorgt voor notulen. Je houdt de besluitenlijst bij en screent de voorstellen vóór de B&W vergaderingen op kwaliteit, consistentie en volledigheid en laat deze waar nodig wijzigen/aanvullen. We kunnen erop rekenen dat jij degene bent die ervoor zorgt dat voorstellen de organisatie bereiken waar nodig. Het verzorgen van het agendabeheer van het college en de gemeentesecretaris is voor jou geen probleem. Tenslotte ben je ook de vraagbaak op het gebied van de B&W vergaderingen.

 

FUNCTIE EISEN-/ WENSEN:

  • Tarief is all-in maximaal €42,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
  • Ruim ervaring (meer dan 5 jaar werkervaring) als secretaresse binnen overheidsinstellingen.
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en bent resultaatgericht.
  • Een klantgerichte en flexibele instelling zijn jouw tweede natuur.
  • Verder ben je ook representatief, accuraat en discreet.
  • Je herkent bestuurlijke sensitiviteit en bent een teamspeler.
  • Last but not least; je hebt HBO werk- en denkniveau en bent deskundig op het vakgebied van de functie door opleiding en/of relevante werkervaring.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of eventuele belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie obv 36 u p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

Onze partners