Medewerker Servicedesk (tijdelijk) #KRTZ2383769

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 17 april 2023
Reageren tot 20 april 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Apeldoorn
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 30 april 2024
Aantal uur 40 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO, HBO
Salaris €2.500 - 3.000 Marktconform per maand
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht:  Medewerker Servicedesk 2x (40 uur) 

Locatie: Apeldoorn
Startdatum: 1 mei 2023
Einddatum: 30 april 2024
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 40 uur 
ZZP mogelijk: Nee (payroll)

Sluitingsdatum: 21 april 2023 om 16:00 uur

Servicedesk is op zoek naar twee Servicedesk medewerkers (2 dagen per week op Kantoor in Apeldoorn, 3 dagen vanuit huis) met een maximale reistijd van 45 minuten naar kantoor in Apeldoorn.

De Servicedesk ontzorgt de klant en levert een hoge klanttevredenheid op de dienstverlening en op de producten & diensten. Customer Intimacy bij uitstek. Daarnaast wordt de achterliggende organisatie (tweede en derde lijn) ontlast van standaard werkzaamheden, waardoor deze zich meer kan toeleggen op haar kernactiviteiten. De SD richt zich op een hoge klanttevredenheid, hoog serviceniveau en een hoge first time fix. Wij zien Servicedeskwerk als een vak.

Opdrachtomschrijving

De ideale medewerker van de Service Desk is een kei in communicatie, beschikt over een hoog empathisch vermogen (voelt de klant zich gehoord en begrepen?) en kan goed denken in processen. Daarnaast is hij of zij pro-actief .

Dé geschikte medewerker voor de SD beschikt over voldoende technische kennis en achtergrond (hard skills), maar is vooral in staat helder te communiceren, zich te verplaatsen in de klant en is bekend met uitvraagtechnieken aan de telefoon (soft skills). Deze medewerker heeft een extraverte persoonlijkheid.

Belangrijkste technieken, methoden en tools

  • ESM-tooling
  • AD, AAD en Exchange
  • Office 365 en Sharepoint

 

    FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

     

    • MBO of HBO werk- en denkniveau.
    • Minimaal 1 jaar aantoonbare kennis en ervaring met het voeren van klantgesprekken om klanten op niet IT-niveau mee te nemen/iets over te brengen (soft-skills).
    • Minimaal 1 jaar kennis en ervaring gebruik AD, AAD & Exchange.
    • Minimaal 1 jaar ervaring met het werken in roosters.
    • Minimaal 1 jaar kennis en ervaring gebruik Office 365 & Sharepoint.

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Salarisindicatie..

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 9 okt 2024    Expertise: Consultant, Projectmanager, Programmamanager, Projectmanager ICT, Programmamanager ICT, Kwartiermaker
    Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 20 okt 2024    Expertise: Cyber security consultant, Security officer, Overig (ICT - Security)
    Locatie: Zwolle    Uiterste reactiedatum: 8 okt 2024    Expertise: Overig (Administratief)
    Locatie: Nijmegen    Uiterste reactiedatum: 11 okt 2024    Expertise: Teamleider, Management (Sociaal Domein), Overig (Sociaal Domein), Overig (Management & Consulting)

    Onze partners