Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Administratief > Administratief medewerker, Inkoop & Procurement > Overig (Inkoop & Procurement)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Als Medewerker Contract Beheer ben jij een tweedelijns medewerker voor onze klanten. Je werkzaamheden bestaan hoofdzakelijk uit het oplossen van complexe vraagstukken en administratieve afhandeling ten aanzien van facturatie. Daarnaast zorg je voor het tijdig, volledig en juist afhandelen van facturatie gerelateerde vragen over onze producten en diensten zoals meetdiensten en bedrijfsmiddelen. Jij bent het aanspreekpunt voor jouw eerstelijns collega’s die hulp nodig hebben en vastlopen. Door jouw ervaring weet jij hoe je hen het beste kunt begeleiden en kan jij hen gemakkelijk bijstaan. Je denkt mee over procesverbeteringen en voert deze door.
Eisen
Herken jij jezelf in onderstaande omschrijving?
– MBO-/ HBO-denkniveau
– Een afgeronde opleiding richting bedrijfskunde, marketing, commercieel medewerker of een administratie op mbo4-niveau
– Ervaring in een soortgelijke functie (waarbij je te maken krijgt met complexe vraagstukken)
– Ervaring met het opleiden van collega’s
– Ervaring met het maken van rapportages
Wensen
– Kennis met en van de energiemarkt is een pré