Interim Teammanager Administratie #KRTZ6381827

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 29 december 2022
Reageren tot 4 januari 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 30 april 2023
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 80 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Logistiek | Vervoer

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wij zijn op zoek naar een Manager voor de afdeling Administratie.

Jij bent als manager Financiële Administratie nodig om dit bedrijfsonderdeel van de organisatie te leiden en zo te zorgen voor een volledige, juiste en tijdige financiële administratie. De verantwoordelijkheden van de functie zijn tweeledig:

  • Je bent manager van de afdeling (circa 15 fte): je fungeert als inspirator en zorgt voor een effectieve en efficiënt werkende afdeling;
  • Je bent onder aansturing van de Manager Inkoop & Control verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van de financiële informatiehuishouding;
  • Je bent volledig gericht op het beter maken van professionals in hun eigen vakgebied.

Wie zoeken wij?

De afdeling voert alle administratieve taken op de gebieden financiën en inkoop uit voor de organisatie, en verzorgt voor de organisatie de verzekeringen & financiële schadeafhandeling. Daarbij is de afgelopen twee jaar een aantal nieuwe bedrijfsprocessen en bijbehorende IT-systemen ingevoerd.  Werkprocessen zijn door de betrokken medewerkers herijkt en opnieuw beschreven. In vier teams wordt gewerkt aan een correcte administratie (run) en aan het continu verbeteren van werkprocessen (change). Dit vraagt het nodige van jouw managementvaardigheden. Je bent een inspirerende en motiverende persoonlijkheid. Je bent een geduldige, maar stevige, manager, die niet terugdeinst voor een confronterend gesprek. Je bent gericht op het bevorderen van samenwerking binnen en buiten je team. Je hebt kennis van en ervaring met financiële processen en procesverbetering. Verder heb je een goed ontwikkeld organisatorisch vermogen, bent klantgericht. Jouw hands-on mentaliteit, stressbestendigheid en een gezonde dosis humor passen goed in onze omgeving.

 

FUNCTIE EISEN / -WENSEN:

  • Tarief is maximaal €80,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW);
  • Goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift: je weet complexe materie te formuleren in krachtige boodschappen;
  • Een afgeronde bedrijfseconomische opleiding op minimaal HBO niveau;
  • Tenminste vijf jaar leidinggevende ervaring op eventueel een administratieve afdeling;
  • Affiniteit met de branche en bent bekend met de Haagse regio;
  • Een assessment kan onderdeel uitmaken van de selectieprocedure.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Etten-Leur    Uiterste reactiedatum: 12 feb 2023    Expertise: Recruitment support, Overig (Recruitment), Overig (Administratief), Overig (HRM)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 8 feb 2023    Expertise: Informatie analist, Overig (ICT - Data & Analyse), Informatiemanager, Overig (ICT - Algemeen & Changemanagement)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 8 feb 2023    Expertise: Informatie analist, Overig (ICT - Data & Analyse)
Locatie: Houten    Uiterste reactiedatum: 6 feb 2023    Expertise: Service delivery manager, Overig (ICT - Algemeen & Changemanagement)

Onze partners