Interim Team Coördinator #KRTZ4138904 | KROOTZ Interim & ZZP

Interim Team Coördinator #KRTZ4138904

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 14 oktober 2021
Reageren tot 27 oktober 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Hilversum
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 8 mei 2021
Aantal uur 28 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 80 per uur

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Je komt te werken binnen de afdeling Ruimte en meer specifiek de teams Projecten & Vastgoed en Plannen en Vergunningen.

Opdracht
De afdeling Ruimte staat voor een samenvoeging met de afdeling Integraal Beheer Openbare Ruimte en in afwachting daarvan worden twee teams op dit moment aangestuurd door 1 teamleider. Ter ondersteuning van deze teamleider zoekt de gemeente De Ronde Venen een coördinator voor een aantal clusters binnen deze teams. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor de medewerkers binnen deze clusters en coördineert de werkzaamheden in overleg met de medewerkers. Zo nodig pak je inhoudelijke taken op. Daarbij leg je verantwoording af aan de teamleider. In onderling overleg wordt deels bepaald welke clusters vallen onder jouw verantwoordelijkheid en welke onder de teamleider, waarbij de teamleider verantwoordelijk blijft voor ruimtelijke ordening, vergunningverlening en gebiedsontwikkeling. Dit is mede afhankelijk van jouw expertise en affiniteit. Als clustercoördinator is dat je specifieke aandachtveld.

Binnen de teams zijn de volgende clusters aanwezig:

  • Milieu
  • Vergunningverlening
  • Handhaving en toezicht
  • Ruimtelijke ordening
  • BAG
  • Gebiedsontwikkeling
  • Stedenbouw
  • Vastgoed
  • Gebouwenbeheer
  • Sport- en onderwijs accommodaties

Eisen:

1. Een afgerond opleiding op minimaal HBO bachelor niveau, op het gebied van Bouwkunde, Planologie, Ruimtelijke Ontwikkeling of een daarmee vergelijkbare opleiding;
2. Beschikbaar uiterlijk per 8 november 2021;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar bij een gemeentelijke overheid met werkzaamheden in de fysieke leefomgeving / ruimtelijk domein;
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als senior of leidinggevende in de afgelopen 5 jaar.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: den-haag    Uiterste reactiedatum: 30 nov 2022    Expertise: Data analist, Overig (Management & Consulting), Overig (ICT - Data & Analyse)
Locatie: Nederland    Uiterste reactiedatum: 30 dec 2021    Expertise: Servicedesk medewerker, Overig (ICT Support & Ondersteuning)
    Uiterste reactiedatum: 13 nov 6800    Expertise: Overig (Management & Consulting)
    Uiterste reactiedatum: 13 nov 6800    Expertise: Overig (Management & Consulting)

Onze partners