Interim Sr. Medewerker Burgerzaken #KRTZ4937071

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 29 mei 2020
Reageren tot 14 juni 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Eindhoven
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 24 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor de gemeente zoeken we twee Senior Medewerkers Burgerzaken die bekend zijn met complexe vraagstukken en als vraagbaak kan fungeren voor de rest van het team. 

De afdeling Burgerzaken is als onderdeel van de Sector Publiekscontacten op zoek naar een enthousiaste, communicatief vaardige medewerker die het verschil kan gaan maken in onze dienstverlening.

Medewerker Burgerzaken
24-32 uur per week

Wat kom jij waarmaken voor onze organisatie?
Als medewerker Burgerzaken zorg je ervoor dat onze inwoners snel en vooral vriendelijk worden geholpen bij hun aanvragen. Je verstrekt de juiste informatie en bent zorgvuldig in de afhandeling van diverse processen.
• Je werkt zowel front- als backoffice
• Je bent bekend met complexe vraagstukken
• Je bent in staat om je collega's te coachen
• Denk aan werkzaamheden als het aanvragen en verlengen van reisdocumenten en rijbewijzen.
• Gegevensverstrekking vanuit de basisregistratie personen (BRP), vreemdelingen en buitenlands recht,
• Werkzaamheden voor de Burgerlijke Stand zoals geboorteaangifte, adreswijzigingen, overlijden enz.

Hoe maak jij het waar?
• Je moet ruime ervaring hebben binnen de functie Burgerzaken en met complexe vraagstukken. Hierbij moeten je in staat zijn om het team te coachen.
• Je hebt een afgeronde studie op minimaal HBO niveau.
• Je hebt ruime ervaring in deze functie bij andere gemeenten.
• Je hebt ruime ervaring bij een gemeente.
• Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
• Je bent in staat om complexe vraagstukken op te lossen.
• Je bent zelfstandig, stressbestendig, representatief en vooral klantgericht.
• Je denkt in oplossingen en bent flexibel en positief ingesteld.
• Affiniteit met innovatie en ervaring met digitalisering.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Salaris.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

Onze partners