Interim Sr. Adviseur Planning & Control – regio Hilversum #KRTZ6706843

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 24 oktober 2023
Reageren tot 25 oktober 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 27 april 2024
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
ZZP tarief € 100 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Sr. Adviseur Planning & Control (36 u p/w)

Locatie: omgeving Hilversum
Hybride werken: Ja
Startdatum: Z.s.m. 
Einddatum: 6 maanden 
Optie op verlenging: Ja
Uren per week: 36 uur
ZZP mogelijk: Ja, maximaal uurtarief €100.- (all-in, excl. BTW)
Projectdetachering: Ja, indicatie salaris obv 36 u p/w

Uiterste reactiedatum: 26 oktober 2023 om 16:00 uur

Binnen deze complexe organisatie ben jij degene die het P&C-proces door ontwikkelt. Je klanten zijn de bestuurders, de directie, het MT en team C&F en jij kunt je feilloos bewegen binnen dit speelveld. Je komt te werken in het cluster Planning & Control, onderdeel van het team Control & Financiën.

We hebben naast het cluster P&C, ook een cluster Financiële Administratie en we hebben een aantal collega’s die zich bezig houden met de AO-IC en kwaliteitszorg. Binnen het cluster P&C is er een  coördinator van het P&C-proces (gericht op de planning en monitoring van dit proces) een aantal financieel accounthouders en een aantal financieel teamadviseurs voor de teams. Waar de teamadviseurs de informatie ophalen uit de organisatie, zijn de accounthouders juist de schakel tussen hen en het bestuur. De coördinator plant en monitort dit proces. De collega die wij nu zoeken richt zich op de doorontwikkeling P&C waar we de afgelopen maanden mee begonnen zijn. Dit houdt onder meer in dat je:

  • Kijkt naar het P&C proces & instrumentarium en met doorontwikkelingsplannen komt op basis van de reeds ingezette veranderingen;
  • Het proces m.b.t. de P&C en het P&C-instrumentarium verder implementeert binnen team C&F en de organisatie;
  • Dat je monitort hoe de veranderingen lopen en bespreekt wat de stand van zaken is en en bijstuurt indien dan nodig is.

Binnen het cluster P&C gaat veel tijd zitten in de totstandkoming van de P&C-producten. De totstandkoming van deze producten is een samenspel van de gehele organisatie, maar dat loopt best stroef. Jij bent de persoon die de doorontwikkeling aanjaagt en aanstuurt.

Inhoudelijk ben je goed op de hoogte van wat er speelt binnen het vakgebied. Tegelijk ben je gericht op de verbinding met de andere geledingen binnen onze organisatie.

Je werkzaamheden bestaan o.a. uit:

  • Opstellen van verbeterplannen op het gebied van de P&C (en daarmee ook de P&C-producten (de kadernota, begroting, zomernota, jaarrekening);
  • Zorgt dat de plannen ook in gang gezet worden;
  • Monitort wat de voortgang is en bijstuurt met elkaar waar nodig;
  • overleg voeren met belanghebbenden, w.o. met de portefeuillehouders Financiën.

Het is van belang dat je inzicht hebt in – en gevoel hebt bij het politieke krachtenveld. Dat vraagt flexibiliteit en een brede blik, maar ook het vermogen om de grenzen te bewaken.

 

FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

  • Tarief is all-in maximaal €100,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in een financiële of economische richting (;
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als Financieel Adviseur / Planning & Control (benoem dit duidelijk in het cv);
  • Aanwezig op kantoor in 50% van de tijd, in ieder geval op donderdag, andere dagen in overleg;
  • Aantoonbare kennis van en/of werkervaring met de P&C cyclus binnen een gemeente.
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als financieel adviseur bij een gemeente in de afgelopen 5 jaar;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met gemeentelijke P&C in de afgelopen 5 jaar (benoem dit duidelijk in het cv);
  • Aantoonbare kennis en werkervaring met de Besluit Begroting en Verantwoording (benoem dit duidelijk in het cv);
  • Aantoonbare werkervaring met SAP (benoem dit duidelijk in get cv).

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie obv 40 uur per week.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

Onze partners